Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Riktigt schysst chef du har!

Alla anställda fick samma. Litet bolag.
Men sen har jag inte fått en enda lönespec än. Så lite högt och lågt. Tycker det ofta är så på bolag med 50 miljoner i omsättning.

Annat var det på tex Folksam och IF när jag var där. Bara 20 Pers på HRavdelningen....

Airpods pro sökes billigt! Utan kvitto =
ingen garanti så betalar mer med kvitto än utan :)

Söker även surfplatta till sonen. Ny billig om någon sitter på en!!

Säljer en Apple Watch Ultra. Ny oanvänd men uppackad. Lådan finns kvar.
Prisförslag 9000kr
Betalning med swish
Skickar spårbart

Någon som behöver en hybridcykel? Ett par år gammal, batteriet är ok på den och bra skick. Kan levereras gratis inom Stockholm, Västerås, Uppsala, Nyköping.

4000:-
Nypris ca 14000:- om jag inte missminner mig

Säljer ett par oanvända trådlösa hörlurar, vita, JBL wave 300tws. Köpte dom till sonen men han fick ett par andra som han hellre ville ha köpte för 599kr.
Säljes för 500kr och jag står då för frakten. Dom är uppackade men har nog kvar kvittot någonstans. Finns annars kontoutdrag som visar köpet på clas ohlson. Laddsladden följer såklart med.

Sitter på 5000 på Ellos så kan ta hem saker från 0-5000kr pm vad ni önskar beställa.

Har ett par AirPods PRO 2nd generation över. 2200kr vid snabb affär. Oöppnad förpackning. PM vid intresse.

Någon som behöver en hybridcykel? Ett par år gammal, batteriet är ok på den och bra skick. Kan levereras gratis inom Stockholm, Västerås, Uppsala, Nyköping.

4000:-
Nypris ca 14000:- om jag inte missminner mig
Bild i pm

Om någon har en iphone 14 pro liggandes som är helt ny, samt kvitto och olåst eller kan fixa fram en, hör av er till mig via PM här.

Tack.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp