- Meddelanden
- 136
- Mottagna reaktioner
- 64
- Poäng
- 177
YesOckså Nz88 ?
YesOckså Nz88 ?
Sånt gör mig så jäkla irriterad. Vi är här för att hjälpa varandra och inte lura varandra och så är det uppenbart att vissa gör det. Visste du också några han lurat @Cranved ?
Man bör i alla fall inte köpa något av honom. Trodde på honom fram tills jag läste om denna incidentenSånt gör mig så jäkla irriterad. Vi är här för att hjälpa varandra och inte lura varandra och så är det uppenbart att vissa gör det. Visste du också några han lurat @Cranved ?
Tycker faktiskt att detta är något vi ska upplysa polisen om då det inte ör ok att göra så. Speciellt om alla inte blivit återbetalda
Hur har allas långfredag varit än sålänge?Första problemet och tråden har funnits i flera år om än i annan tappning förr...
Grejen är att det är så svårt att veta då Nz88 har varit medlem länge och är VIP medlem men ändå begår brottsliga handlingar. Kan ju dock hoppas att en polisanmälan mot honom gör att andra tänker till och inte gör samma sak så att tråden kan finnas kvarTycker också tråden ska vara kvar men som vanligt bör man vara försiktig med nya medlemmar.
Säkert många som har blivit räddade av att kunna sälja saker här när det varit kärvt.
Ja, är ju givetvis inte bara en person han lurat här. @Sissii och jag hade en del diskussioner via PM motiverade henne att gå ut med namnet eftersom hon kände att hon inte vill att andra ska drabbas och luras som hon blev lurad så hon valde att skriva ut personens namn, hon var redo gå miste om 1000 sek för att andra inte ska luras, fin person. Samma med Lexoz,Sånt gör mig så jäkla irriterad. Vi är här för att hjälpa varandra och inte lura varandra och så är det uppenbart att vissa gör det. Visste du också några han lurat @Cranved ?
Tycker faktiskt att detta är något vi ska upplysa polisen om då det inte ör ok att göra så. Speciellt om alla inte blivit återbetalda