Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Sånt gör mig så jäkla irriterad. Vi är här för att hjälpa varandra och inte lura varandra och så är det uppenbart att vissa gör det. Visste du också några han lurat @Cranved ?
Tycker faktiskt att detta är något vi ska upplysa polisen om då det inte ör ok att göra så. Speciellt om alla inte blivit återbetalda

Sånt gör mig så jäkla irriterad. Vi är här för att hjälpa varandra och inte lura varandra och så är det uppenbart att vissa gör det. Visste du också några han lurat @Cranved ?
Tycker faktiskt att detta är något vi ska upplysa polisen om då det inte ör ok att göra så. Speciellt om alla inte blivit återbetalda
Man bör i alla fall inte köpa något av honom. Trodde på honom fram tills jag läste om denna incidenten

Okej nu har sissi fått sina pengar. Nu behöver man inte köpa från den man inte litar på. Ska vi nu kanske övergå till att hjälpa varandra och släppa detta?^^ Hur har allas långfredag varit än sålänge?

Första problemet och tråden har funnits i flera år om än i annan tappning förr...

Tycker också tråden ska vara kvar men som vanligt bör man vara försiktig med nya medlemmar.
Säkert många som har blivit räddade av att kunna sälja saker här när det varit kärvt.

Tycker också tråden ska vara kvar men som vanligt bör man vara försiktig med nya medlemmar.
Säkert många som har blivit räddade av att kunna sälja saker här när det varit kärvt.
Grejen är att det är så svårt att veta då Nz88 har varit medlem länge och är VIP medlem men ändå begår brottsliga handlingar. Kan ju dock hoppas att en polisanmälan mot honom gör att andra tänker till och inte gör samma sak så att tråden kan finnas kvar

Fy vad trist att läsa! Blir man blåst ska man polisanmäla, ALLTID! Enda sättet att stoppa såna här fräcka människor, fräckt som tusan och det lär ju inte bara vara på denna sida som detta sker.

Ja, är ju givetvis inte bara en person han lurat här. @Sissii och jag hade en del diskussioner via PM motiverade henne att gå ut med namnet eftersom hon kände att hon inte vill att andra ska drabbas och luras som hon blev lurad så hon valde att skriva ut personens namn, hon var redo gå miste om 1000 sek för att andra inte ska luras, fin person. Samma med Lexoz,

Tycker det är tråkigt att man sätter det i system, vet flera som han lurat bl.a. Lexoz som verkar vara hur skön som helst och sket i att be om återbetalning från Nz, men vore Nz88 skön hade han betalat Lexoz tillbaks då han inte heller fick sina airpods.

Notera hur min fråga till Nz88 ännu är obesvarad, där jag frågade varför han återbetalar pengarna men inte skickar airpodsen som han hade enligt han till och med kvitto på, vet någon här kopplingen mellan att byta bank och inte kunna skicka ett paket med airpods i? Är sömnlös över den frågan. Uppenbarligen försöker personen endast vinna tid, sätta i system att lura andra, återbetala vissa medans andra får vänta på sina pengar etc.

Min uppmaning till Nz var be om ursäkt, sluta sätta i system att lura folk som redan är utsatta på forumet, och om han har problem och därav lurar andra vilket är förekommande när man är desperat så är uppmaningen att han istället söker hjälp och löser det på andra vägar än att luras på ynka 1000 sek här och där, det tjänar man inget på långsiktigt, han drabbas av sitt egna beteende.

Förstår heller inte argumentet kring att trådar/inlägg inte kan raderas för att inte lämna tomrum i forumet, det är väldigt normalt på andra forums och funkar hur fint som helst att inlägg/trådar raderas, detta är ett exempel på en tråd som inte bör finnas då den gör mer skada än nytta, när något gör mer skada än nytta är det dags tänka om.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp