- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Har Pm:at
Har Pm:at
Tar de full UC? Fick en förfrågan och har bsrs Kreddy så ser inte om full eller mikroStämmer, de erbjuder avbetalning via Avarda och inte Klarna.
Vilken kreditgivare?Tar de full UC? Fick en förfrågan och har bsrs Kreddy så ser inte om full eller mikro
Avarda via Jollyoom belopp 500 krVilken kreditgivare?
Ah ok, på mig tog de inte nån UcAvarda via Jollyoom belopp 500 kr
Kan bero på att jag redan har konto där, vet ej.Ah ok, på mig tog de inte nån Uc
Hm segt om de tar full uc for ett litet köp..Ah ok, på mig tog de inte nån Uc
Ja verkligen, och minns inte vilken upplysning de tog första gången, men jag är nästan säker på att de inte tagit full uc nån gång. Men förstår att det kan ha ändrats nu så hoppas ngn annan som nyligen använt dem kan svara. Jag vill bara betala av det sista och inte behöva använda kredit mer.Hm segt om de tar full uc for ett litet köp..
Jag har mejlat idag så skriver när de svarat men hoppas på micro för 2 som går ut strax och då vill man ju inte få en nyJa verkligen, och minns inte vilken upplysning de tog första gången, men jag är nästan säker på att de inte tagit full uc nån gång. Men förstår att det kan ha ändrats nu så hoppas ngn annan som nyligen använt dem kan svara. Jag vill bara betala av det sista och inte behöva använda kredit mer.
Du kanske skulle kunna ringa dem och fråga vilken uc de tar?