Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Köp/lån/kreditkort

Skulle sluta försöka låna om jag vore dig! Och fokusera på att hitta pengar på andra sätt!
Det kommer inte lösa det långsiktigt, utan bara sätta dig ännu mer i skiten tyvärr.

Du har fått flera idéer i tråden. Jag, liksom flera i tråden, ser det nog som kört att du får lån någonstans.
Se detta skitläge som en möjlighet att sluta låna. Det är ingen lösning för dig tror jag.
Detta skriver jag i all välmening.

Du har fått flera idéer i tråden. Jag, liksom flera i tråden, ser det nog som kört att du får lån någonstans.
Se detta skitläge som en möjlighet att sluta låna. Det är ingen lösning för dig tror jag.
Detta skriver jag i all välmening.
Jag har koll på vad jag kan låna och inte, letar efter ett tillfälligt för ca en månad

Har inte ens fått på Thorn med 10% uc så vet inte vad som är felet haha folk har ju fått med högre där.. Svea har jag inte provat

Sluta se lån som en lösning. Minska kostnaderna eller inkomsten. Kör på missgrace plan och planera att få ordning på ekonomin.

Tro inte att jag sitter på lån hos alla nämnda i inlägget.

Jag tror det är bra om du slutar försöka få fler lån nu. Utan hindra andes sätt . Försöka pausa dina ansökningar.

Sitter på lån på 409 000. Behöver ett på ca 5-10 nu i en månad. Och behöver inga tips om att jag inte behöver fler lån. För jag har råd att betala dessa varje månad så tack ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp