Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Så jävla sjukt.
Mitt UC-Betyg kvar på samma. 13.5

Då jag bara har 3 gamla anmärkningar kvar så måste det fan vara Euroloans kredit som ställer till det för mig.
Har utnyttjat 9000 av 1000.
Betalar jag 5.000 där lär väl fan mitt UC-Betyg kraftigt förbättras??
Det borde det, sen vet jag inte hur mycket det slår procentuellt nyttjad jämfört med summan på kontokredit. Tror dock att procentuellt nyttjat påverkar mer än man kan tro. Därför kan det bli att kreditbetyget förbättras om man höjer sitt kontokreditutrymme i och med procentuellt nyttjat minskar. Det ger också att det inte är bra att ha en liten kontokredit (typ 10.000) som man nyttjar ofta och mycket.

Det borde det, sen vet jag inte hur mycket det slår procentuellt nyttjad jämfört med summan på kontokredit. Tror dock att procentuellt nyttjat påverkar mer än man kan tro. Därför kan det bli att kreditbetyget förbättras om man höjer sitt kontokreditutrymme i och med procentuellt nyttjat minskar. Det ger också att det inte är bra att ha en liten kontokredit (typ 10.000) som man nyttjar ofta och mycket.

Nu har jag betalat 5.000 till Euroloan...

När kan jag "ta ut" dessa pengar igen utan att dom förstör mitt UC-betyg?
Typ runt femte?

Nu har jag betalat 5.000 till Euroloan...

När kan jag "ta ut" dessa pengar igen utan att dom förstör mitt UC-betyg?
Typ runt femte?
Vet inte hur det är med Euroloan men andra krediter som brukar synas på minuc månatliga uppdatering brukar vara det som finns tillgängligt på krediten den sista månad eller tom tidigare ifall den sista ligger på en helgdag. Så det borde var lugnt att använda så fort det blir ny månad.

Euroloan har mottagit och noterat min betalning till dom.
Tror ni att det hinner komma med på "MinUC" nästa månad?

Då kommer det faktiskt att bli otroligt spännande att se vad mitt betyg kommer att vara på om 2 veckor.
Vågar man hoppas att man första gången på flera år är under 10.0% i betyg??
Det kommer vara en nervkittlande dramatik!

Nere på 13.2%!
Woho.

Vet dock inte varför. Inget speciellt skedde...

Det är ju som vi tidigare konstaterat ett sjukt jävla konstigt system, UC & allt där omkring.
Vore fruktansvärt kul om någon som jobbade där med deras "poäng"system kunde hitta till det här forumet och berätta mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp