Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Mig veterligen är det så?

Men du kanske har rätt jag vågar inte ta gift på det.
Säg mig, hur ofta görs dessa körningar? Det måste ju vara minst en gång i veckan va?
Ja du, känns som UC gör allt för att betyget inte ska vara förutsägbart. Då skapar de ett sug efter Kreditkollen.

Köpte nu kreditkollen.
Har 483 där.
Säger mig absolut nada.

Ingen kredituppdatering än på minuc.se...

Fredag eller måndag gäller alltså.

Oj, förändring här nu.

13.7 i UC-risk prognos. Men jag förstår inte riktigt faktiskt eftersom kreditengangemanget verkar inte ha blivit uppdaterat, är det för att en UC-förfrågning försvunnit eller vad kan ha hänt?

Ibland får jag känslan av att det blir en lite fördröjning på vissa uppgifter. Till exempel att UC-scoren (13,7) kommer först, sen efter ett par timmar det där nya i krefditkollen (typ 550 eller vad du kan ha) och så kanske efter ytterligare någon timma alla kreditupplysning. Jag kan ha fullkomligt fel också

Men om jag har 13.7 nu (16.1 igår) är det baserat på att jag har minskat min kredit hos Euroloan som var övertrasserat eller något annat?
För när jag loggar in på www.minuc.se så är ju inte kreditengagemanget uppdaterat.

Jag skulle tro att scoren (den sänkta) är baserad på din betalning/reglering till Euroland men att det inte syns i ditt kreditengagemang riktigt ännu. Men förhoppningsvis är det något annat som stängt poängen och du får ytterligre en skjuts ner när kreditengagemanget uppdateras nu i dagarna

Men vad fan, nu loggar jag in på minuc.se och då är jag tillbaka på 16 som jag hade igår medan jag imorse hade 13.7
vad fan händer?!

13.7 på Kreddy.
Detta är mycket skumt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp