- Meddelanden
- 516
- Mottagna reaktioner
- 126
- Poäng
- 337
Fellow finance tog bisnode på mig senast jag sökte på advisa.Exakt. Tror till och med det finns en bank till som tar en Bisnode.
Fellow finance tog bisnode på mig senast jag sökte på advisa.Exakt. Tror till och med det finns en bank till som tar en Bisnode.
Okej, jag personligen skulle talat med SEB, om du har dem som "huvudbank" där du får in lön etc. Dom har alltid varit schyssta!Har alla. Använder Nordea SEB och Länsförsäkringar nu.
han bränner antagligen en ff på ingenting då som jag gjorde senast med dom, och då var min belåning en bråkdel av vad Terry har.Okej, jag personligen skulle talat med SEB, om du har dem som "huvudbank" där du får in lön etc. Dom har alltid varit schyssta!
Du kanske hade dålig historik? Spekulationer på börsen?han bränner antagligen en ff på ingenting då som jag gjorde senast med dom, och då var min belåning en bråkdel av vad Terry har.
ja dom ifrågasätte varför jag hade 2 miljoner i investeringar, dom ifrågasatte varför jag har investerat i flera olika saker på olika ställen.Du kanske hade dålig historik? Spekulationer på börsen?
Seb har aldrig varit ett problem för mig.
nej nu har jag bara 500k i inkomst. absolut att du ska kunna ha högre lån än mig, hur mycket har du synligt på UC nu? en mille?A27 - Det kan vara så som du säger men hade du 1.000.000 i inkomst? Skillnad om man tjänar 300K och tre gånger mer. Med det sagt så tror jag dock att du har rätt, tror personligen att man med min belåning ska undvika storbanker eftersom över en miljon i blanco får varningsklockorna att ringa hos aktörerna.
Men om du nu har 2 milj kr i investeringar finns det ju bättre lån att få, utan UCja dom ifrågasätte varför jag hade 2 miljoner i investeringar, dom ifrågasatte varför jag har investerat i flera olika saker på olika ställen.
jag hade bara 180k i blanco (3% ränta)
jag hade "stora skulder" hette det... vad kommer dom då säga om Terrys skulder om mina var "höga"?
har man 2 miljoner i tillgångar då behöver man ju inte låna ytterligare 150k tyckte dom