Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Står och stampar på 19.9% innan det börjar hända saker. Lär nog stå så åtminstone till uppdateringen 15e april sen börjar nedräkningen till att alla förfrågningar ska försvinna.

22.5% har jag stått på ett bra tag nu.

På Onsdag ska jag betala min resterande skuld hos Sileo Kapital

10:e April försvinner en misslyckad utmätning
1:a Juni försvinner bet. anm. CSN
10:e September fösvinner min enda ff (Sileo)
4:e Juli nästa år försvinner sista bet. anm. (Tradera)

Sen är det enda som finns kvar i skuld/anmärkningsväg studieskulden som det bara är 25.000:- kvar på.

Känns som att upploppet närmar sig! :)

En månad kvar tills alla förfrågningar är väck. Betalkoll kom däremot med nu och det gjorde inget nämnvärt för betyget.

Bilagor

• Screenshot_20200416_092823_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_20200416_092823_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    261.1 KB · Visningar: 222
12-13 stycken...

Kanske 4%?

Måste nolla mina krediter med och få in nya underskottet.

12-13 stycken...

Kanske 4%?

Måste nolla mina krediter med och få in nya underskottet.

låter rimligt :)
Jag har tappat hoppet lite med betalkoll som nu kom in, siktade på en uc under 4 i juli men tvivlar på att det når det nu.

UC-Betyg 13.4%

14 Maj - Lendo
16 Maj - Advisa
16 Maj - Balanzia
16 Maj - American Express
16 Maj - OPR Finance
16 Maj - Thorn Sverige AB
22 Maj - MASH (Euroloan)
22 Maj - Collector Bank
22 Maj - Resurs Bank
22 Maj - Freedom Finance
27 Maj - NC Finance AB
18 Juni - Marginalen Bank.

Jag har alltså 12 Förfrågningar och samtliga går ut i veckorna. 27:e maj alltså om en månad bör det väl göra stor skillnad kan man tycka då många av dessa förfrågningar är riktigt kassa. OPR,Mash,Thor,Freedom....

Då var vi inne i ödesmånaden maj! Nu jävlar ska betyget följas fyra gånger på en dag :D Både Bisnode & UC bör vara all time low nu under den här månaden!

Nu sak högräntebankerna och Coronan besegras!

UC fortfarande 13.4%!

Fan vad dagarna går långsamt nu, jag kan inte bestämma mig om jag ska vänta på den nya kraftigt förbättrade inkomsten + det justerade underskottet. Men är så jävla osäker när det syns. Vissa säker runt 20:e juni vissa runt 5:e juni... Beror mycket på det känner jag.

Fan vad dagarna går långsamt nu, jag kan inte bestämma mig om jag ska vänta på den nya kraftigt förbättrade inkomsten + det justerade underskottet. Men är så jävla osäker när det syns. Vissa säker runt 20:e juni vissa runt 5:e juni... Beror mycket på det känner jag.

Ta ett djupt andetag och chilla, Terry! Du är nära nu och även om det dröjer till 20 juni är det inte långt borta. Chillaxa mannen, du klarar dig fram till dess. En dag i taget!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp