Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Tack snälla för uppmuntran. Som sagt jävla skit man sätter sig i :( känns rätt hopplöst. Funtar på att släppa ferratum, everyday+ och credway, easycredit och credigo till inkasso men känns lite läskigt :(
Du kan släppa allt utanför UC (Osäker på credway dock) och få till rätt bra avbetalningar ändå. Försök hålla dom betalningarna bara. Det är anmärkningen du ska undvika om du har planerat att söka samlingslån senare.

Tack snälla för uppmuntran. Som sagt jävla skit man sätter sig i :( känns rätt hopplöst. Funtar på att släppa ferratum, everyday+ och credway, easycredit och credigo till inkasso men känns lite läskigt :(
Släpp absolut INTE CREDWAY! Det är den enda av dom som du räknar upp ovan som rapporterar till UC och det är därmed stor risk att du får missbrukad kredit...

Jag fick inte missbrukad kredit, dne bara hamnade hos Gothia.

Det är fan sjukt mitt betyg rör sig inte ett dugg förutom vid uppdateringarna.

Ska bli otroligt intressant nu i maj. Då kommer jag att för första gången någonsin att ha 0 förfrågningar.

Oj... säkert? Folk säger olika gör så blir ännu mer osäker hahan:(
Ja det är inte lätt det jag vet med säkerhet är att Credway rapporterar skuldsaldo varje månad till UC - så för att vara på säkra sidan skulle jag i så fall enbart ta lån utanför UC om det är möjligt.

Det är fan sjukt mitt betyg rör sig inte ett dugg förutom vid uppdateringarna.

Ska bli otroligt intressant nu i maj. Då kommer jag att för första gången någonsin att ha 0 förfrågningar.
Vad har du nu?

Hur ofta uppdateras betyget? På Kreddy står de typ var 20e dag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp