Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Vad har du i betyg nu? Ska du ge dig på söka samlingslån?

Vad har du i betyg nu? Ska du ge dig på söka samlingslån?

6,6 nu. Så blir spännande o så skillnaden, senaste ff tagen i juli. 6 st ff totalt.

Ja men lär nog vänta till april minst, kanske tom tills jag har 0 ff i juli. Klarar att betala och i april med skatteåterbäringen kan jag nog döda 1-2 lån till o få ned månadskostnaden.

Nu går det fort.

Bilagor

• Screenshot_20200115_104845_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_20200115_104845_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    285.5 KB · Visningar: 242
Jo.
Försvann ifrån UC!
Ingen missbrukad kredit!

Underbart. Amex avslutade också.

Collector kort tar också bort om man ringer och säger till dom, du får dock fortfarande betala av på den...

Är otroligt sugen på att släppa antingen Collector eller Marginalen till inkasso men jag vet fan inte om någon av dom rapporterar missbrukad kredit...

Collector kort tar också bort om man ringer och säger till dom, du får dock fortfarande betala av på den...

Är otroligt sugen på att släppa antingen Collector eller Marginalen till inkasso men jag vet fan inte om någon av dom rapporterar missbrukad kredit...
Nä det är ju otroligt lurigt. Marginalen skulle väl kanske inte jag lita på men du kan väl fråga anonymt?

Har sett tidigare på forumet att marginalen registrerar missbrukad kredit/lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp