Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Nästa vecka försvinner en UC-förfrångan, och förhoppningsvis nästsista skuldsaldomånaden (april).
Så betyget bör röra på sig dessa 2-3 kommande veckor. Även den 3e maj försvinner en förfrågan och i slutet på maj sista skuldsaldomånaden...
Då är det dags.

Inatt försvinner en förfrågning. Uppdaterar er givetvis bums vad det gör för betyget (24.1% i skrivande stund).

Jag är livrädd nu att jag under den här månaden ska få en missbrukad kredit,UC-Förfrågan eller det värsta - att Credway/Betalkoll eller någon börjar rapportera till UC....

O
Jag är livrädd nu att jag under den här månaden ska få en missbrukad kredit,UC-Förfrågan eller det värsta - att Credway/Betalkoll eller någon börjar rapportera till UC....
Om de börjar rapportera in är de kört för de flesta härinne

pratade precis med creedway och deras chatt det stämmer inte som en idiot skriver här inne

Vi rapporterar inte till UC och jobbar endast med Creditsafe och i framtiden kommer vi inte göra några ändringar/creedway.

Hoppas verkligen att du har rätt...

Funderar på att spärra min UC nu två veckor, då riskerar jag åtminstone inte att få en förfrågning right?

Inatt försvinner en förfrågning. Uppdaterar er givetvis bums vad det gör för betyget (24.1% i skrivande stund).

Oj! Positiv överraskning. Ner till 20.1%...
Rejält skutt nedåt. Hela 4 procent!!

Då ska en UC-Förfrågning ytterligare försvinna. Ett kreditkort bli nollat och det historiska skuldsaldot för april / maj försvinna...

Nu tror jag plötsligt på ett bra betyg igen!

pratade precis med creedway och deras chatt det stämmer inte som en idiot skriver här inne

Vi rapporterar inte till UC och jobbar endast med Creditsafe och i framtiden kommer vi inte göra några ändringar/creedway.
Kan nästan garantera om du frågar igen när någon annan sitter i chatten att du får ett annat svar. Beror helt på vem man frågar då de har olika svar alla som jobbar där

Pratade nu med UC. Enligt dom hade jag betalat sista 2 maj. Men hon visste ändå inte om mitt historiska skuldsaldo kommer att synas i deras register fram till typ 5-6:e juni.
Sjukt störigt och frustrerande!!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp