Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

7.2% nu för övrigt. Rör sig stadigt i rätt riktning!

Med UC vet man aldrig riktigt säkert, jag kan dock skriva imorgon hur jag upplever det samt vad jag tror har påverkat mest utifrån mitt betygs förändringar senaste par åren.
Är medveten om att det är rätt knepigt, men känner att du har rätt bra koll. Så det skulle uppskattas om du har tid att göra det, kan många dra nytta av här även om den inte är i perfekt ordning.

Är medveten om att det är rätt knepigt, men känner att du har rätt bra koll. Så det skulle uppskattas om du har tid att göra det, kan många dra nytta av här även om den inte är i perfekt ordning.

Ge mig någon dag så ska jag fixa en lista ;)!

528 kreditkollen nu, från 520.
UC-Betyget kvar på samma nivå.

Då är vi inne i sista veckan någonsin (I hope) med en betalningsanmärkning...
Nice, ge oss en uppdatering när det händer angående UC score. Sitter i samma sits fast min anmärkning försvinner 3december. Ligger för närvarande på 4,3 i betyg men hoppas det kommer sjunka till under 1 inom ett par veckor.

Biggen - Har du historiskt (skuldsaldo) sedan tidigare? Hur många förfrågningar har du?
Jajamän. På lördag 23.50 kommer jag sitta som fastklistrad och invända uppdateringen.
Det känns stort att för första gången på jag vet inte hur många år faktiskt inte ha en enda anmärkning haft 30-40 stycken för typ 1 år sen.

När anmärkningen försvinner börjar det se ganska ljust ut. Har fortfarande 103k på ett blanco och en kortkredit på 25k som är uttnyjad till ungefär hälften. Därför jag har stora förhoppningar om att jag kommer få en bra score nu den 3/12. Utöver det så har jag en inkomst om 550k, 1 ff som försvinner i januari.
Har också ett sparande om 250k tillsammans med sambon så jag skulle i teorin redan nu kunna vara skuldfri. Dom pengarna är dock öronmärkta till insatsen så för tillfället jobbar jag hårt med att amortera (minst 7k per månad på blanco) och spara så mycket möjligt till insatsen.

Oj,
Då får du inte glömma uppdatera oss 3 december. Jag menar

*Inga anmärkningar
*Inga förfrågningar (typ)
*Bra inkomst
*Marginell belåning..

Jag måste säga att jag till och med tycker att dessa 4.3% du har redan nu är aningen för högt så är du inte under 1% nu den tredje vore jag märkbart förvånad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp