Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Känslan....

Idag kom beskedet. Beviljad skuldsanering! . En sån lättnad. Om fyra år och nio månader är jag skuldfri. Kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas. Tårarna bara rann av lättnad när jag öppnade brevet och såg vad det stod i det . En bra start på helgen, så lycklig

Så härligt att läsa Bekymrad stort grattis och njut av den känslan:):):):):)

Stort grattis vad skönt det måste vara kan bara drömma om den känslan. Får man fråga hur stora skulder du har och vad du haft i utmätning hur lång tid och så? Återigen grattis vad skönt o veta att man är klar inom en viss tid

Grattis Bekymrad! Nu kan du äntligen byta alias.

Se nu till njuta av framtiden!

Stort grattis .. måste vara skönt att kunna se ett sluttid på skulderna och den situation som du har befunnit dig i :)

Stort grattis vad skönt det måste vara kan bara drömma om den känslan. Får man fråga hur stora skulder du har och vad du haft i utmätning hur lång tid och så? Återigen grattis vad skönt o veta att man är klar inom en viss tid
Jag hade utmätning två månader förra året ,sen löste min man alla skulder som fanns med där då när jag berättade hur allt ligger till. (kan läsa mina tidigare inlägg om du vill ). Ca 200 000kr. Men det var inte stopp där och försökte få till avbetalningar men slutade med 32 000 ca i månaden för att hålla dom så då tog jag kontakt med skuldrådgivare och skickade in min ansökan i januari. Total skuld på ca en 1,2miljoner varav en miljon på blanco och sms lån . Kommer betala ca 10300 i månaden i fem år. Känns så skönt

Idag kom beskedet. Beviljad skuldsanering! . En sån lättnad. Om fyra år och nio månader är jag skuldfri. Kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas. Tårarna bara rann av lättnad när jag öppnade brevet och såg vad det stod i det . En bra start på helgen, så lycklig
Åh grattis! Såå kul för dig! Nu kommer de snart bli bra!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp