Hej Hope777,Helmer/ har släppt alla dina skulder nu? Har du fått nå brev från KFM ännu? Jag släppte mina i slutet av Feb och resten blir nu i slutet av Mars...va bara lite undrande om du fått något delgivnings kvitto än?
Ska jag ändå vara ärlig så känns det faktiskt bra att jag släppt allt....ledsen naturligtvis för vad jag ställt till med men nu är det som det är och jag vill ju leva ett bra liv ändå...
Så ge inte upp..♥️Du har absolut en poäng i det, inte ens om jag hade Mona Sahlins statsrådspension med löneutmätninge så tror jag att skulderna ändå skulle växa/inte klarats av inom 15år. Typiskt svenskt, saker måste balla ur fullständigt för att få ändring. Som att komma riktigt sjuk till akuten, syns det inte på än kan man vänta i timmar på att få hjälp, kommer du däremot dit med huvudet ditt i en ica kasse så får man hjälp direktHelmer.
Tror du inte att det är en bra ide att dina 900K dubblas i skuld hos KFM då det är större sannolikhet att du får skuldsanering på 1.8 miljoner än 800.000