Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jula erbjuder lån med 5% rabatt

Är väl exakt samma krav som Wästgöta dvs numera omöjligt.

Inte en aning om det är omöjligt eller inte. Fick erbjudandet från Club Jula. Varför skulle det vara omöjligt att få ngt från Wästgöta?
Omöjligt är det inte men dem har höga krav, lågt underskott kapital, inte mer än 4-5 ff och inte från högkostnadskrediter, inte för färska ff, Bisnodebetyg på minst 6 på kopian inte ” min upplysning ”.

Omöjligt är det inte men dem har höga krav, lågt underskott kapital, inte mer än 4-5 ff och inte från högkostnadskrediter, inte för färska ff, Bisnodebetyg på minst 6 på kopian inte ” min upplysning ”.

OK, Jag vet inte, kollade mitt Bisnode och har 0,30% där samt överskott på kapital, inga Bisnode förfrågningar och en UC från veckan som gick (inte fått ngn kopia lr Kivra ännu) pga renoveringslån.

Så här stod det i vilket fall på den upplysning jag fick från Bisnode.

"Score: 665 Beräknad kreditrisk: 0,30% Bisnodes beräknade kreditrisk baseras på statistiska beräkningar av dagsfärsk information från bland annat Skatteverket och ger en samman- vägd bild av en persons kreditvärdighet. Kreditrisken beskriver sanno- likheten för att en person inom tolv månader får betalningsproblem. Skalan för kreditrisk går från 0-100% där 0% är lägsta risk och 100% är högsta risk."

Jag fick tydligen en kredit på 20000 när jag sökte medlemsskapet.

OK, Jag vet inte, kollade mitt Bisnode och har 0,30% där samt överskott på kapital, inga Bisnode förfrågningar och en UC från veckan som gick (inte fått ngn kopia lr Kivra ännu) pga renoveringslån.

Så här stod det i vilket fall på den upplysning jag fick från Bisnode.

"Score: 665 Beräknad kreditrisk: 0,30% Bisnodes beräknade kreditrisk baseras på statistiska beräkningar av dagsfärsk information från bland annat Skatteverket och ger en samman- vägd bild av en persons kreditvärdighet. Kreditrisken beskriver sanno- likheten för att en person inom tolv månader får betalningsproblem. Skalan för kreditrisk går från 0-100% där 0% är lägsta risk och 100% är högsta risk."

Jag fick tydligen en kredit på 20000 när jag sökte medlemsskapet.
Ok, det är Jula Smart du har fått med faktura, ska du söka blancolån hos Wästgöta?

Jula erbjuder lån med 5% rabatt för de som är intresserade. Låna 100 000 och betla tbx 95 000

https://www.jula.se/julalanet/

Bisnode eftersom det är Wästgöta finans.
Betala tillbaka 95.000!?? Ledsen, men jag tror att det blir svårt med en effektiv ränta på dryga 10% ...:facejoy:

**Erbjudandet gäller ej lån som förtidslöses inom 24 månader. Erbjudandet kan nyttjas max 1 ggn/kund. I övrigt gäller ordinarie villkor.

Räkneexempel: Utbetalt kreditbelopp 100.000 kr. Kreditbelopp efter 5% avdrag 95.000 kr. Ränta 9%. Uppläggningsavgift 250 kr. Aviavgift 45 kr. Effektiv ränta 10,79 kr (jämfört 10,72% vid kreditbelopp 100.000 kr). Kreditkostnad 10.491 kr (jämfört 10.973 kr vid kreditbelopp 100.000 kr). Månatlig betalning 4.385 kr. Totalt belopp105.491 kr (jämfört med 110.973 kr vid kreditbelopp 100.000kr). Faktisk besparing 5.482kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp