Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobbar som fan

När min fru fick utmätningsbesked skaffade hon sig samma månad ett nytt jobb där hon får ut ca 2-3 000 varje månad. Det var i våras och ännu har de pengarna inte rörts. Så det är långt ifrån någon garanti att extrajobb utmäts direkt. Hon får även ut ett arv månadsvis som betalas ut som lön, och de pengarna har KFM inte heller rört.

Så är det som oftast.
Har man tänkt sig skuldsanering är det inte så bra dock.

Okej! För det ena jobbet. Är resturang jobb, där jag jobbade både i augusti och september. Men bara typ 5 pass. Och den lönen fick jag ut. På två olika månadslöner. Jag jobbar som timvikarie där och jobbar när jag har tid är tanken. Det andra jobbet är som personlig assistent där jag precis började. Gjort 3 pass denna månad. Och attesterade dem idag. Är det någon gräns vad man får tjäna innan dem utmäter de? För nu har jag bara kommit upp i småsummor.
Även om det bara var 5 pass nu så akta dig. Jobbade själv extra inom just restaurang fast jag har ett bra heltidsjobb. Åkte därför över en skattetröskel och åkte därmed på en skattesmäll... jobbar du extra (vitt) så be dom att betala extra skatt du du slipper det :)

Aha, min storasyster är min chef så hon har alltid sett till att dem drar mer skatt än nödvändigt vad jag förstått de som. Då hon var min chef för 5 år sen också då jag säsongsjobbade på resturang, då fick jag väldigt mycket tillbaka på skatten för dem dragit mer än dem ska. Men får se! Kan ju inte vara värre än skiten man sitter i nu. Det är bara att tänka framåt..

Aha, min storasyster är min chef så hon har alltid sett till att dem drar mer skatt än nödvändigt vad jag förstått de som. Då hon var min chef för 5 år sen också då jag säsongsjobbade på resturang, då fick jag väldigt mycket tillbaka på skatten för dem dragit mer än dem ska. Men får se! Kan ju inte vara värre än skiten man sitter i nu. Det är bara att tänka framåt..
Du har ju ingen kontakt med familj?

Nej jag har inte de! Gärna understryk på det. Min syster är bara min chef. Vi har ingen kontakt förutom det. Då jag bröt helt med min syster och mamma för ett tag sen. Så jag har två närmaste vänner och mina kollegor såklart. Så förlitar mig ganska mycket i mina relationer till mina vänner..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp