C
Christina
Gäst
Poäng: 0
Hej
Skulle vilja ha lite input..
Har som många andra här en situation med mkt lån, många förfrågningar men försöker nu styra upp det hela. Till min fördel har jag bra med inkomster nu. Har koll på min självbevakning så jag ser hur det utvecklas. Dumt nog har jag senaste mån blivit desperat och sökt många lån och är nu uppe i 16ff..
Situation nu: blanco/ krediter-430000
16ff
24 i kreditbetyg
1 score
2016 tax har ej uppdaterats ännu
Alt1 juni lön- bet av 1 lån+ 1 kredit( 10000)
Juli lön- bet in 8000 på ett lån( klart)
Söker i aug samlingslån- har då 12 ff, ökad inkomst med knappt 100tkr, sänkt skuldbördan med ca 25tkr och förhoppningsvis ett bättre score+ betyg
Alt2 söker i okt= 9 ff, minskat skuldbördan med ca 30tkr
Planen är alltså att beta av skulder som syns( har jag lärt mig här) borde generera i ett bättre score..?
2016 inkomst 380tkr, underskott 50tkr( 63) året dessförinnan.
Vad tror ni?
Skulle vilja ha lite input..
Har som många andra här en situation med mkt lån, många förfrågningar men försöker nu styra upp det hela. Till min fördel har jag bra med inkomster nu. Har koll på min självbevakning så jag ser hur det utvecklas. Dumt nog har jag senaste mån blivit desperat och sökt många lån och är nu uppe i 16ff..
Situation nu: blanco/ krediter-430000
16ff
24 i kreditbetyg
1 score
2016 tax har ej uppdaterats ännu
Alt1 juni lön- bet av 1 lån+ 1 kredit( 10000)
Juli lön- bet in 8000 på ett lån( klart)
Söker i aug samlingslån- har då 12 ff, ökad inkomst med knappt 100tkr, sänkt skuldbördan med ca 25tkr och förhoppningsvis ett bättre score+ betyg
Alt2 söker i okt= 9 ff, minskat skuldbördan med ca 30tkr
Planen är alltså att beta av skulder som syns( har jag lärt mig här) borde generera i ett bättre score..?
2016 inkomst 380tkr, underskott 50tkr( 63) året dessförinnan.
Vad tror ni?
Vänta tills några ff har försvunnit.