- Meddelanden
- 31 511
- Mottagna reaktioner
- 16 524
- Poäng
- 11 977
OkMin kusin jobbar som systemutvecklare hos kfm. Han bygger och utvecklar systemet hos er.
OkMin kusin jobbar som systemutvecklare hos kfm. Han bygger och utvecklar systemet hos er.
HejehehehehehehehrrhInte en chans om du inte är kriminell med flera pass.
Har 2 pass men inte fasiken har föräldrarna gett mig namn i 2 omgångar…. Att påstå att tusentals har olika namn på sina identitetsbevis är nog en enorm överdrift.Hejehehehehehehehrrh
I Sverige så finns de hundratusen tals svenskar som har ett annat nationalitet. Två pass alltså och ofta två olika namn
”Allt fler nyanlända och utrikes födda väljer nu att byta namn för att ha en större möjlighet att komma in på den reguljära arbetsmarknaden.”Har 2 pass men inte fasiken har föräldrarna gett mig namn i 2 omgångar…. Att påstå att tusentals har olika namn på sina identitetsbevis är nog en enorm överdrift.
Bättre du söker dina svar för sådana bedrägerier någon annanstans. Här försöker de flesta göra rätt för sig. Och om det inte går, söka stöd och hjälp för vägen till skuldsanering.
Har 2 pass men inte fasiken har föräldrarna gett mig namn i 2 omgångar…. Att påstå att tusentals har olika namn på sina identitetsbevis är nog en enorm överdrift.
Bättre du söker dina svar för sådana bedrägerier någon annanstans. Här försöker de flesta göra rätt för sig. Och om det inte går, söka stöd och hjälp för vägen till skuldsanering.
Det verkar som att du lever i en annan värld.
många utrikes födda butter sitt namn varje dag
Vad har det med två pass att göra?”Allt fler nyanlända och utrikes födda väljer nu att byta namn för att ha en större möjlighet att komma in på den reguljära arbetsmarknaden.”
tack för tipset
Det var någon som snackar om att de är bedrägeri om man haft två olika namnVad har det med två pass att göra?