Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba extra som vikarie lite akut

Sökt extra jobb inom vården som timvikarie. Vad kan jag förvänta mig. Jag räknar med att få jobba då jag jobbat med de tidigare och dom varit nöjda med mig.

jobbar på mitt vanliga jobb mån-fre så kommer vara tillgänglig fredag kväll-söndag, semestrar och alla röda dagar.

behöver få in extra pengar tills jag fått bättre ekonomi.

när kan man förvänta sig att börja?
Vad kan man förvänta sig i timlön? Inte utbildad och 30 år. Minns inte vad jag fick sist sen va de rätt många år sen..
och när kommer första lönen?

känner mig taggad tar jag 2 helgpass i veckan kanske de blir ca 6000 extra i månaden om jag räknar på ett ungefär?? Eller är jag helt ute och cyklar??Dom tusenlapparna hade gjort mycket just nu..

Något jag bör tänk på/veta när man jobbar extra vid sidan av vanliga jobbet? Förutom att inte jobba ihjäl sig och gå in väggen

Kan inte svara på dina frågor men helt rätt tänkt med att försöka öka inkomsterna! Det gör stor skillnad på sikt! Lycka till!

Jobbar själv extra (25% ungefär) i vården på ett äldreboende, kan rekommendera det, det är givande att få hjälpa de gamla och sjuka och inte särskilt tungt som många verkar tycka det är. Jobbar heltid där ibland när jag har semester från mitt vanliga arbete. Det är perfekt för att dryga ut kassan också, lite underbetalt men annars bra.

Det är helt perfekt extra arbete. Jag är utbildad undersköterska & har börjat jobba som timmis utöver mitt vanliga jobb. Vården skriker efter folk. Finns pass exakt varje dag.
jag som utbildad får ca 1100 kr dag när jag jobbar som timmis, när jag dragit bort skatt osv. Vet att i min kommun så får en outbildad 135 kr/h plus semesterersättning. Du får ju extra OB när du tar tex kvällar och helger. Så du kommer kunna dryga ut kassan bra om du tar pass! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp