Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobb

På krogen brukar jag säga författare. Under 2018 har jag tjänat ungefär 20 000kr på mitt författarskap så jag säger det med glimten i ögat men det låter snyggt ;) Annars jobbar jag som deltidsbrandman och studerar svenska.

På krogen brukar jag säga författare. Under 2018 har jag tjänat ungefär 20 000kr på mitt författarskap så jag säger det med glimten i ögat men det låter snyggt ;) Annars jobbar jag som deltidsbrandman och studerar svenska.

Kanske det låter ”snyggare” med författare, men de låter betydligt sexigare med brandman...speciellt i ”ute på krogen” sammanhang... :D:p:D

Kanske det låter ”snyggare” med författare, men de låter betydligt sexigare med brandman...speciellt i ”ute på krogen” sammanhang... :D:p:D
Precis! Efter att ha berättat om den kassa lönen som kulturarbetare brukar jag ha en schysst brygga över till att snacka lite samhällsbeskydd och min roll där ;)

Precis! Efter att ha berättat om den kassa lönen som kulturarbetare brukar jag ha en schysst brygga över till att snacka lite samhällsbeskydd och min roll där ;)

Antar att brudarna faller som käglor runt Dig... Ja menar, vem går inte igång på en brandman...typ :D Ni är väll alla lika sexiga som på de där återkommande årskalendrarna...typ :p

Ingenjör inom tunnelbyggen och extra som bartender

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp