Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jak lån, någon som testat?

Någon som har erfarenhet av jak.se? Vill ansöka om deras blankolån och undrar om det är någon som har det?

Man måste först bli medlem där. Dom tar UC. Har man säkerhet iform av hus eller borgensman kan dom låna även om man har anmärkningar. Vanligt blancolån har dom också. Men förutsättning för att låna är att dom får ihop kalkylen för alla andra lån man har också,dom går på vad UC säger, som vilken bank som helst men JAK är mer "resonabla".

Man måste först bli medlem där. Dom tar UC. Har man säkerhet iform av hus eller borgensman kan dom låna även om man har anmärkningar. Vanligt blancolån har dom också. Men förutsättning för att låna är att dom får ihop kalkylen för alla andra lån man har också,dom går på vad UC säger, som vilken bank som helst men JAK är mer "resonabla".
har du lån där? Eller hur menar du med resonabla?

De vill nu att jag skickar in ett arbetsgivarintyg, tar det som ett gott tecken att de inte bara avslår min ansökan direkt. Håller tummarna nu iallafall!

Beviljat

Jag fick idag beviljat 20000 av jak=) otroligt härligt att få ett samlat lån!!

har du lån där? Eller hur menar du med resonabla?

Resonabla på det viset att när dom tittar på kostnaderna man har så kan dom jämka lite om du kan vissa på den faktiska kostnaden, många banker går strikt på schablon från konsumentverket.
Jag har inte lån där.

Hej!

kan nån med erfarenhet hos Jak svara om man ansöker ån föra att lösa andra lån betalar de ut lånet eller löser de själva .

Tacksam.

Förut hade de krav om sparande för att få låna. Gäller det än?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp