Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

JAK Bank en lite annorlunda bank

Går ej att nyteckna står det

Jo du kan skriva ut kreditkortsansökan och posta den. Så sa nämligen kundtjänsten när jag ringde dem för någon månad sedan. Jag har dock inte sökt än.

... Tusentals svenskar väntar förgäves på sina pengar, men JAK medlemsbank kan inte betala tillbaka. Då kraschar banken. Det kunde DN avslöja i vintras.

Medlemmar som DN intervjuade beskrev JAK som ”hycklare” och kallade situationen för ”en jävla skandal.

– Jag kommer kanske vara återförd till moder jord innan det här har löst sig, sade den 72-årige fattigpensionären David Cook som bodde i Grundtjärn i ett hus utan rinnande vatten.

Finns fler artiklar gällande detta hos dn.se m.fl.

Dom har väl även lite knackig ekonomi

Så man kan ansöka om kreditkortet alltså? Vore intressant att veta om någon här på forumet har ansökt om det någon gång tidigare

Om jag tar ett lån på 100k och betalar tillbaka 100k så får jag 100k för det?

Om jag tar ett lån på 100k och betalar tillbaka 100k så får jag 100k för det?

Inte riktigt. JAK har ett efterspar vilket betyder att du ska ha möjlighet att betala motsvarande månadsbelopp i amortering som för ditt efterspar. Blir således en dyr historia på månadsbasis — men som skall löna sig efter avtalsperioden löpt ut.

Senast ändrad:
Har något sökt o fått deras kreditkort beviljad?

Har något sökt o fått deras kreditkort beviljad?
Pratade precis med dem i telefon. De har pausat kreditkort och nya lån tills vidare eftersom de behöver fler nya medlemmar som börjar spara. Ingen prognos, men kunde vara allt från 6-12 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp