Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag vågade berätta allt för min sambo

Va skönt att han stannar hos dig! Hoppas allt blir bra! Jag har skulder på 600.000. Men inget är hos kronofogden eller så. Men försöker bli av med det. Men det är svårt och nu måste jag berätta så att jag kan få hjälp. Vi har ju pratat om att skaffa barn tillsammans , men rädd att slänger ut mig nu och att han inte vill leva mer med mig.
Skäms för vad kompisar och alla ska tycka :/
Jag håller tummarna till dig! För mig kändes det bättre att skriva om man vågar inte prata. Men den här gången berättade jag, det var svårt men du ska mår bättre efter. Ingen av min familj eller kompis som vet om läget och vill helst att det blir så. Min sambo är närmaste för mig.

Mitt tips är att vara öppen med dom här känslorna. Typ "Jag förstår om ni är arga/besvikna/ledsna. Jag begär bara att ni som är mig närmst ska stå kvar. Jag kommer göra allt för att ordna upp det, och jag behöver ert stöd."

Jag läste din rubrik för snabbt... Jag vägrade betala allt för min sambo... blev lite tokigt där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp