Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag trycker på off-knappen

Så mycket hjärtlöshet, så mycket avsaknad av empati jag stött på senaste åren, gör att jag idag kastar in handduken för gott. Tänker inte kämpa vidare. Alla bakslag har gjort att man utvecklat ett stort hat mot här systemet. Man är fullständigt låst.

Jag önskar er alla ett stort lycka till!

/Trias

Jadu trias vad kan man säga. Jag känner detsamma men har familj så kan omöjligt göra så även om jag bara vill säga upp mig o strunta i allt o be all på inkasson o dra. Om du mår bättre av o göra så så gör det dom är inte mer värda än oss och i slutändan är det bara pengar

Så mycket hjärtlöshet, så mycket avsaknad av empati jag stött på senaste åren, gör att jag idag kastar in handduken för gott. Tänker inte kämpa vidare. Alla bakslag har gjort att man utvecklat ett stort hat mot här systemet. Man är fullständigt låst.

Jag önskar er alla ett stort lycka till!

/Trias
Du menar att du ska släppa allt till kf? Det kommer gå bra. De finns så fin hjälp att få, med bostad mm. Så att släppa allt kan bli en befrielse. Kom ihåg att detta är bara pengar. Det kommer att kännas bättre så småningom. Styrkekramar!

jag känner samma sak, man är så utanför samhället att man lika gärna kan konvertera och gå med i is.
man känner sånt hat mot samhället hur man blir behandlad.

ah, hej säpo förresten. hypotetiskt tänkande bara såklart.

men jag ska göra mig helt skuldfri, sen i helvete ska jag låna så jävla mycket det bara går, blancolån, billån där jag säljer bilen direkt och sen ska jag bo på ålderns höst i thailand. borde klara mig fint på 1.5-2 miljoner där nere.

Jag har inte mycket lån kvar. Men det är fullständigt omöjligt att diskutera med ett visst inkassobolag just nu. Kräken vägrar dra tillbaka sitt ärende från kfm förrän skulden är fullbetald. Men jag har inte dom pengarna just nu.

Jag har klarat mig undan anmärkningar senaste 2 åren. Får jag ett till, kommer jag se mord i sikte!

jag känner samma sak, man är så utanför samhället att man lika gärna kan konvertera och gå med i is.
man känner sånt hat mot samhället hur man blir behandlad.

ah, hej säpo förresten. hypotetiskt tänkande bara såklart.

men jag ska göra mig helt skuldfri, sen i helvete ska jag låna så jävla mycket det bara går, blancolån, billån där jag säljer bilen direkt och sen ska jag bo på ålderns höst i thailand. borde klara mig fint på 1.5-2 miljoner där nere.

Du tänker helt rätt! Inte det där med IS, utan det du avslutade med... :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp