Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag tänker bara [kompislån]…

Hej på er , jag bara undrar hur många medlemmar är vi här ? Tänk om vi alla här som är i samma situation hade vi hjälp varandra varje dag med några kronor? Livet hade inte varit så svårt för oss och vi hade inte behövt jaga sms lån , släkt lån , kompis lån som ibland få man och tusen gånger tyvärr inte om man skulle starta efter alfabetet att man sätter in några kr varje dag på en medlem konto hade vi räddat tillsammans många liv ! Tänkte i mina fantasier om några tusen människor säter 10 kr varje dag hur många kan bli skuldfria utan att man behöver skuldsanering om man får och leva i många år på existensminimum ,,, tänker jag fel ? Har jag blivit galen? Vet inte hur man ska göra bara att vi som har mkt skulder kan sova en hel natt igen

Hej på er , jag bara undrar hur många medlemmar är vi här ? Tänk om vi alla här som är i samma situation hade vi hjälp varandra varje dag med några kronor? Livet hade inte varit så svårt för oss och vi hade inte behövt jaga sms lån , släkt lån , kompis lån som ibland få man och tusen gånger tyvärr inte om man skulle starta efter alfabetet att man sätter in några kr varje dag på en medlem konto hade vi räddat tillsammans många liv ! Tänkte i mina fantasier om några tusen människor säter 10 kr varje dag hur många kan bli skuldfria utan att man behöver skuldsanering om man får och leva i många år på existensminimum ,,, tänker jag fel ? Har jag blivit galen? Vet inte hur man ska göra bara att vi som har mkt skulder kan sova en hel natt ige
hälften lämnat den dagen själva fått pengar

Hej på er , jag bara undrar hur många medlemmar är vi här ? Tänk om vi alla här som är i samma situation hade vi hjälp varandra varje dag med några kronor? Livet hade inte varit så svårt för oss och vi hade inte behövt jaga sms lån , släkt lån , kompis lån som ibland få man och tusen gånger tyvärr inte om man skulle starta efter alfabetet att man sätter in några kr varje dag på en medlem konto hade vi räddat tillsammans många liv ! Tänkte i mina fantasier om några tusen människor säter 10 kr varje dag hur många kan bli skuldfria utan att man behöver skuldsanering om man får och leva i många år på existensminimum ,,, tänker jag fel ? Har jag blivit galen? Vet inte hur man ska göra bara att vi som har mkt skulder kan sova en hel natt igen
hälften lämnat den dagen själva fått pengar
Hej Krelf, allt är möjligt då är vi inte människor tyvärr

Håller med om att det är en bra id'e och fin tanke som borde kunna fungera om det organiserades på ett bra sätt. Men tyvärr nog väldigt svårgenomfört. Inte minst här bland människor som ständigt jagar kostnader, letar genvägar och försöker hitta "inkomster" att fylla håren med. Dessutom tror jag tyvärr inte vi är så många aktiva medlemmar här. Någon som vet? Är vi kanske 100 personer? Går väl upp och ner kanske :)

Jag är kanske trög men om jag hjälper dig med några kronor och sen hjälper du mig med några kronor och så även till de andra hur blir det ett plus ?

Jag är kanske trög men om jag hjälper dig med några kronor och sen hjälper du mig med några kronor och så även till de andra hur blir det ett plus
Precis, o man kan ju inte ge en allt, och så får alla andra "vänta".. ska man då hjälpa andra 500 st med 1kr/st blir det helt plötsligt 500 kr. Och så kanske man själv inte får nån hjälp.. :axelryck:

Jag förstår tanken och den är god, men de är omöjligt att ens genomföra. Bättre att lägga 1kr på sig själv.

Precis, o man kan ju inte ge en allt, och så får alla andra "vänta".. ska man då hjälpa andra 500 st med 1kr/st blir det helt plötsligt 500 kr. Och så kanske man själv inte får nån hjälp.. :axelryck:

Jag förstår tanken och den är god, men de är omöjligt att ens genomföra. Bättre att lägga 1kr på sig själv.
Ja, jag är jävligt dåligt på matte men jag fick inte ihop det i mitt huvud men det kanske fungerar på något annat sätt som jag inte förstår.

Ja, jag är jävligt dåligt på matte men jag fick inte ihop det i mitt huvud men det kanske fungerar på något annat sätt som jag inte förstår.
Haha, ne men de blir ju bara att jag får 500kr av medlemmar som jag sen måste skicka vidare till nån annan :p egentligen, annars måste man hjälpa en medlem i taget att bli skuldfri, och de är ju som sagt omöjligt..

Alla har säkert 1kr att kunna avvara ibland, men då är det ju enklare att alla lägger sin 1kr på sig själva istället. Då vet man ju att de gör ett resultat i slutändan.

Haha, ne men de blir ju bara att jag får 500kr av medlemmar som jag sen måste skicka vidare till nån annan :p egentligen, annars måste man hjälpa en medlem i taget att bli skuldfri, och de är ju som sagt omöjligt..

Alla har säkert 1kr att kunna avvara ibland, men då är det ju enklare att alla lägger sin 1kr på sig själva istället. Då vet man ju att de gör ett resultat i slutändan.
Du är klok!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp