Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag ska släppa allt

Nej det ändrades inte i den lagändringen, det gick innan också och hade också skett vid några få fall. Ändringen 2016 innebar att det var lättare att få det fler än en gång (märk väl att det inte vad jag sett begränsas till 2 tillfällen heller)
Ok, fel av mig. Trodde den kom då men kommer nu ihåg att det är som du skriver, att det skulle vara lättare att få ytterligare möjligheter. Vad avser antal ggr skrev jag ”iaf två” med andemeningen att det inte är ristat i sten med antal tillfällen.

Ok, men hursom så är jag iallafall för sanering. Tycker människor ska få rätt till en andra chans.
Jag har aldrig sagt att jag är emot skuldsanering.
Det är väl inget motsatsförhållande i att tycka att man inte ska överbelåna sig och att vara för skuldsanering?

Tyvärr är det så att när det blir ohållbart med sina skulder och man får panik vill man ta till någon quickfix…
Jag jobbade som en galning och betalade av ca 350.000 under 2 år. Man måste ha viljan även om hoppet lämnat en.

En vuxen med 750-1msek borde få det bortsanerat
Du har såklart rätt till din åsikt men det finns så många faktorer att väga in förutom summan. Hur har skulderna uppkommit? När? Vad har personen för lön? Övriga utgifter? Vad har man gjort för att försöka lösa sin situation?
Att bara bevilja skuldsanering för att en person har en viss skuld är inte rätt. Min åsikt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp