Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag ska klara detta

Kan du stapla upp hur det ser ut för dig med de olika sms lånen? är allt bara lån eller är någon av dem kontokredit?
För syns de inte på UC så kan man lika gärna ha kvar en kontokredit även om man betalar in hela summan, så har jag gjort nu och min månadskostnad var sjunkit med nästan 8000 kr !! Sen finns det ju pengar om det skulle hända något vilket jag tycker är bra :D

En del smsbolag avslutar dock krediten automatiskt när man har betalat klart den så kolla med bolagen vilka regler de har.

Du har ju dock en bra inkomst men som flera andra har sagt 860k som syns på UC skojar man inte bort i första taget..hur ser det ut när några försvinner från UC?

Lycka till och kämpa på, vi är många här som kommer försöka hjälpa dig så gott vi kan!
Trevlig kväll!

Ja denna sidan har fått mig att inte tappa hoppet utan att försöka in i det sista ☺️ Tack snälla för all stöttning, det värmer verkligen

Hej
Är ungefär som dig,vill inte hamna hos kf utan vill kämpa. Vi kanske kan stötta varann?

Självklart kan vi stötta varandra, så skönt att få in här när man mår skit och lämna forumet med positiv inställning ☺️

Kan du stapla upp hur det ser ut för dig med de olika sms lånen? är allt bara lån eller är någon av dem kontokredit?
För syns de inte på UC så kan man lika gärna ha kvar en kontokredit även om man betalar in hela summan, så har jag gjort nu och min månadskostnad var sjunkit med nästan 8000 kr !! Sen finns det ju pengar om det skulle hända något vilket jag tycker är bra :D

En del smsbolag avslutar dock krediten automatiskt när man har betalat klart den så kolla med bolagen vilka regler de har.

Du har ju dock en bra inkomst men som flera andra har sagt 860k som syns på UC skojar man inte bort i första taget..hur ser det ut när några försvinner från UC?

Lycka till och kämpa på, vi är många här som kommer försöka hjälpa dig så gott vi kan!
Trevlig kväll!

Credway 29500 /1500kr
Ferratum 22000 / 2200
Sms pengar 30000 /3000
Jag har bara krediter.
Ska se när nästa uc uppdateras om nåt händer 1 försvinner om en vecka, 3 i november och 4 i december. Sen ser man ganska väl att det sjunker på uc med varje gång uppdatering görs.
Qliro har jag 9000kr på så den borde man kunna få bort
Sen har jag tre olika på Ikano en står sambon på men jag var medsökande men minsta där är 10.000 sen har jag marginalen en på 19000 och en på 22000, Aaaa 20.000 det är väl dessa som är lägsta summa på. Så borde gå att få bort dem ganska snabbt med hårt arbete. Får jag bara ner mina månadskostnader så hade man kunnat amotera mer på de andra.

Har ett enda stort lån på över 100000 det är Lendify som jag fick 200000 i lån hos. Alla andra lån ligger under 90000. Så har garanterat haft mycket mer skulder innan. Har älskat shopping med men har satt köpstopp och är väldigt nöjd! Inga ökningar på olika konton utan nu minskar det hela tiden i stället och jag följer allt på min uc och kreddyappen Har läst och läst och läst för att få så mycket tips och har verkligen hittat massor och jag känner att detta kommer ta tid men det kommer bli bra! Motiverar mig själv varje dag

Låter bra! Det är bara att kämpa på! Försök att skaffa betalkoll appen från collector också, den är riktigt bra tycker jag :D

Har ett enda stort lån på över 100000 det är Lendify som jag fick 200000 i lån hos. Alla andra lån ligger under 90000. Så har garanterat haft mycket mer skulder innan. Har älskat shopping med men har satt köpstopp och är väldigt nöjd! Inga ökningar på olika konton utan nu minskar det hela tiden i stället och jag följer allt på min uc och kreddyappen Har läst och läst och läst för att få så mycket tips och har verkligen hittat massor och jag känner att detta kommer ta tid men det kommer bli bra! Motiverar mig själv varje dag
Får man fråga vad din totala skuldbörda är?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp