Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag & min skuldsanering

Min CSN pausade dom. Kanske för att jag betalt min CSN fram till inledande.

Mitt betalade jag på fram till juni förra året. Det som hann förfalla åkte in i betalplanen när jag fick inledandet augusti samma år. Kan säkert ha att göra med hur stora studieskulderna är, ingen aning mer än att de verkar bedöma olika från person till person :)

Då var även den här månadens betalning på min skuldsanering gjord och övriga räkningar betalade. Kostade även på mig att inskaffa 2 st mjuka kylväskor som jag hittade billigt. Kommer väl till pass nu till sommaren då planen är att vara utomhus med ungarna så mycket som möjligt och då ja med mellanmål och lunch :)

Det låter kanske konstigt men gud vilken härlig känsla den inbetalningen är. Bästa någonsin!

Det låter kanske konstigt men gud vilken härlig känsla den inbetalningen är. Bästa någonsin!

Visst är det en härlig känsla :) , men mindre härlig när jag inser att jag betalde enligt mitt första beslut, vilket var 2000kr mer än beslutet som kom därefter... Så kan det gå när man betalar sina räkningar kl 6 på morgonen och inte är helt klarvaken...
Nej, jag kommer inte kontakta min handläggare om detta - gjort är gjort... suck & stånk !

Visst är det en härlig känsla :) , men mindre härlig när jag inser att jag betalde enligt mitt första beslut, vilket var 2000kr mer än beslutet som kom därefter... Så kan det gå när man betalar sina räkningar kl 6 på morgonen och inte är helt klarvaken...
Nej, jag kommer inte kontakta min handläggare om detta - gjort är gjort... suck & stånk !
Har du fått två beslut ?

Ska inte snåla, dottern får sitt. Hon har dessutom egna pengar då hon jobbar lite extra.
( tråden om en mille är stängd)

Jag berättade i mars för min handläggare att dottern bodde hemma & betalade hem. Då minskade han mitt förbehållsbelopp med motsvarande summa. Dottern har dock jagat lgh ett bra tag och i början av april fick hon äntligen tag på en lgh, men med snabb inflyttning (tillträde från 1:a maj) och då justerade handläggaren beslutet & nytt beslut skickades ut till mig. Därav 2 beslut. :)

Varför stängdes den andra tråden? Vem kan stänga trådar förutom admin?! :(

Jag berättade i mars för min handläggare att dottern bodde hemma & betalade hem. Då minskade han mitt förbehållsbelopp med motsvarande summa. Dottern har dock jagat lgh ett bra tag och i början av april fick hon äntligen tag på en lgh, men med snabb inflyttning (tillträde från 1:a maj) och då justerade handläggaren beslutet & nytt beslut skickades ut till mig. Därav 2 beslut. :)

Varför stängdes den andra tråden? Vem kan stänga trådar förutom admin?! :(
Ohhhh, då är du ” fri ” nu fast mindre i kassan. Det var väl endast 1000 kr du fick mindre pga dottern hemma ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp