Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag (min historia)

Det var inte ens allt. Jag tror jag vann 70.000 på en annan sida samma månad och 50.000 på en tredje. Jag vann hela månaden enorma summor.
jag löste nästan ALLT. Sen Ville jag vinna samma summor igen vilket slutade med att jag spelade bort precis allt jag hade vunnit och alla krediter var maxade igen..
Så brukar vara .

Fyfan för det här med spelande. Jag gjorde en stor vinst och kunde lösa alla mina skulder förutom en föregående år.
men då fick man mer smak och så spelade jag bort allt igen så nu är jag tillbaka där jag var innan jag vann stor vinsten. Fan vad man är dum i huvudet. Nu arbetar jag typ 250h imånaden istället och hoppas påfart komma i fas på något sätt genom att betala av det ena, söka anstånd pundet andra osv. Ett jävla pussel.
Fattar precis !
Just nu är jag där jag inte kan sluta få den inkomsten. Slösa bort precis allt innan. Nu måste jag ha disciplin för att inte hamla hos fogden . Det stressar mig mellan åt att jag behöver plocka hem vinsterna till månaden slut. Men är van nu och löser månaderna. Men det kunde gått till familjen.

Fattar precis !
Just nu är jag där jag inte kan sluta få den inkomsten. Slösa bort precis allt innan. Nu måste jag ha disciplin för att inte hamla hos fogden . Det stressar mig mellan åt att jag behöver plocka hem vinsterna till månaden slut. Men är van nu och löser månaderna. Men det kunde gått till familjen.
Hoppas att kommer gå bra för dig .Det är chans att vinna men också risk att förlora hoppas du vinner .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp