Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Hur mycket skulder har du? Varför tror du att du aldrig skulle kunna få skuldsanering?
Jag har totalskuld på 1,9 MSEk och betalar nästan 37000 för alla lån och får ut 39500 kr och med jämkning ca,43000 och hyra med el 5000 min del.
Jag vet inte om jag gör rätt som släpper allt eller om jag ska orka kämpa. Har sökt sanering.
Min mardröm är att aldrig få nån och bli fast i löneutmätning. Jag har släppt allt denna månad men tänker ibland gör jag rätt

Har behållitt jobbet och bytt tjänst flera ggr under löneutmätning. Inga konstigheter. Jag har inte hört ett ord om detta från cheferna. Om kollegorna vet har jag ingen aning om.
Ja, inne på år 4 av skusan.
...
...
Du behöver inte skicka något brev alls (om du tvunget inte vill skicka in med e-mail).
När det är dags för samtalet kan det vara smart att ha skrivit ner dom viktigaste "stolparna" du anser vara av värde och ta dessa muntligt med handläggaren.
Personligen tyckte jag iaf om att få respons och diskutera istf att skicka ett brev och hoppas att dom förstår...
Men det är nog högst personligt!
Intressant att höra att det går att få nytt jobb med löneutmätning. Har du skuldsanering

Har ni berättat för chef innan ev löneutmätning kör igång eller ej ?

Har ni berättat för chef innan ev löneutmätning kör igång eller ej ?
Nej. Såg ingen anledning. Hon kanske vet, kanske inte men det angår inte chefen hos oss tycker jag. Jobbar kommunalt med enhetschefer och lönekontor. Men du had ekonomijobb eller hur var det? Har du förtroende för din chef?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp