Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Ska man släppa något till inkasso men det kanske det inte är värt jag ska kolla detts. CsN har jag inte
Om du ska släppa till inkasso släpp sånt som inte ger anmärkning.

Tack för dina ord jag mår inte bra och har tappat livsgnistan helt. Jag jobbar o tänker på ekonomin orkar inte vara glad längre
Tråkigt att höra ta ett steg i taget och metodiskt. Låt inte din hjärna tala om för dig att du inte kan eller att det inte går du kan och det går.Det viktigaste är att du måste tro på det när du tror så kommer det komma lösningar på vägen. När du tror så tar du tag i saker och är aktiv och gör dom små förändringarna som i det stora hela löser allt. Du gjorde det för några dagar sedan så du kan göra det nu också!

Tråkigt att höra ta ett steg i taget och metodiskt. Låt inte din hjärna tala om för dig att du inte kan eller att det inte går du kan och det går.Det viktigaste är att du måste tro på det när du tror så kommer det komma lösningar på vägen. När du tror så tar du tag i saker och är aktiv och gör dom små förändringarna som i det stora hela löser allt. Du gjorde det för några dagar sedan så du kan göra det nu också!
Tack

Vet inte om jag orkar kämpa mer och tyvärr har jag för nya lån för skuldsanering tagna 2023 och är ny i en kvalificerad ekonomitjänst och då ryker jag nog vid löneutmätning har inte sovit något allmän stress och får inte i mig någon mat. Orkar inte mer och känns som jag inte orkar leva mer har försökt nu ett bra tag men vet inte om jag orkar mer. Ville bara skriva av mig
<3

Ring runt och fråga om hjälp med:
- betalfria månader
- tillfällig sänkt månadsbelopp
- amorteringsfritt under 3-6 månader

Har din man några lån? Då ringer han runt och säger att han är arbetslös fr o m 1 juli och behöver hjälp.
Ska kolla detta med sänkt månadsbelopp hos Resurs o nåt annat av lånen fick inapiration Myra
Vill inte ge upp

Maken har fått förlängt på sitt till årsskiftet det var ett härligt besked och i morgon ska jag kolla upp om det går att få nedsatt belopp på två av de större lånen
Fått tillbaks inspirationen efter alla värmande ord.
Tack

Maken har fått förlängt på sitt till årsskiftet det var ett härligt besked och i morgon ska jag kolla upp om det går att få nedsatt belopp på två av de större lånen
Fått tillbaks inspirationen efter alla värmande ord.
Tack
Va skönt att det löste sig och hoppas det går bra imorgon :)

Tack för dina fina ord. Satt upp delmål och ska inte fokusera på totalsumman mer tror det är felet vi gör
Ska köra på och klara detta och vill ha en buffert också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp