Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Stort grattis till rejäl löneförhöjning! Det är tuffa tider nu men du verkar kämpa på. Ta hand om dig och heja! <3

Stort grattis till rejäl löneförhöjning! Det är tuffa tider nu men du verkar kämpa på. Ta hand om dig och heja! <3
Jo visst är det tufft men man måste kämpa på.och för mig blir det bättre nästa höst och kan inte bara ge upp
Tack för dina fina ord o ta hand om dig

Vilken krigare du är! Och du har tagit dig från uppgivenhet till handlingskraft (vilket är den rätta vägen fram), eloge <3
Det är du Myra som ör krigare det var du som fått mig att orka vidare att inte ge upp att det går. Fast lång väg att vandra. Men för mig var det alternativet bättre
Tack för allt och för dina fina ord o din omtanke o att du inte ör dömande

God fortsättning. Jag vet att 2024 kommer bli bättre än 2023 men har två tuffa månader framför mig först att klara av. Sen börjar jag nytt jobb. Komner kunna släcka två större krediter i juni och ett lån försvinner i höst o då kommer jag kunna,extra amoretea o kommer kunna spara till buffert som jag tyvärr fått ta av under hösten
Mått upp o ner med mitt mående. Och mitt nya jobb gör att jag får det att se ljusare ut.
Men just nu känns det tufft men måste klara detta. Men som någon skrev ser man en ljuspunkt i ekonomin efter 1,5 el 2 år är det värt att kämpa o det gör jag.
Tack för all peppning o stöttning. Nu tar jag en liten paus härifrån

Ja jag kämpar på jan o feb dessa två månader är tuffa för mig. Jämkar och tänkte behålla jämkningen mars o april när jag börjat mitt nya jobb. Vet inte om det ser bra ut att jämka på ett nytt jobb ? Sen behöver jag avsluta den i maj för att inte få restskatt då jag tjänar mer på nya jobbet. Någon som jämkat precis när den börjat nytt jobb ? Så inte någon börjar misstänka nåt. F rom september ser det mycket bättre ut då får jag 7000 kr mer över ett lån som tar slut i sept och klarna delbet som är slutbetalat till sommaren så det känns bra

Snart ett år sedan jag startade denna tråd och fått så mycket inspiration och peppning av vissa här och speciellt ett inlägg där jag fick topset att se hur min ekonomi såg ut om 1,5 till 2 år och det gjorde jag och är så glad för och att jag inte släppte allt o gav upp. Det gav mig möjligheten att få ett nytt jobb som ger mig 9000 kr mer i lön och utveckling och det gör att jag inte behöver jämka mer f rom april och till hösten får jag ca 10000 kr mer över så då kan jag spara o amortera. Även om det tar tid så är jag på rött väg just nu i alla fall och det känns skönt

Uppdatering
Börjat nytt jobb som jag hoppas ska gå bra.
Börjat spara på nytt fick ta min buffert i höstas och nu har jag bestämt mig hur mycket jag kan spara utan att ta ut dem och blir klar med klarna delbet i somnar. I höst ska jag börja amortera extra på Farilo och nåt mer. Då får jag 5000 kr över.
Och klarna delbet i sommar 1000 kr mer över
Nästa vår frigörs,3500 kr så måste klara detta på något sätt även om jag vissa dagar inte alls mår bra,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp