Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Vilken krigare du är! Och du har tagit dig från uppgivenhet till handlingskraft (vilket är den rätta vägen fram), eloge <3
Åh tack så mycket vad snällt sagt det värmer jag försöker hela tiden och jag måste lyckas och jag har tagit mig en bit framåt från februari när jag skrev först i denna tråd men jag tar en vecka i taget fortfarande och du har inspirerat mig tack själv för allt och som sagt det var fint sagt

Idag känns det jobbigt och jag vill bara ge upp har vissa dagar ingen framtidstro men samtidigt vill jag klara detta. Vissa i denna tråd har inspirerat mig att orka gå vidare och kämpa. Men idag är det jobbig dag. Jag har tagit en paus härifrån men ibland går jag in och skriver lite i denna tråd. Snart har jag klarat första delmålet att få bort everydayplus. Sedan har jag byggt upp en buffert och börjat med ett långsiktigt sparande om ett år ser det bättre ut för mig. Jag måste orka nu. Ibland önskar jag att jag hade någon med mig på resan men jag får klara detta själv.

Du kämpar på bra ❤️ det är tungt många gånger men som du säger vi får kämpa på. O ja tyvärr är många dömande o oförstående så jag håller det för mig själv o mina närmsta. Ha en fin dag
Tusen tacb dina ord värmer idag

Jag vill tacka alla här på forumet som stöttat och hjälpt mig. Men har nu bestämt att ta ett längre break. Skriver när jag orkar och har lust. All fin omtanke tackar jag för. Tack för allt stöd

Du är alltid välkommen att skriva av dig när du behöver. Jag tycker att du har gjort stora framsteg sen första dagen du skrev här. Bara att du sparat ihop till en buffert är fantastiskt. Och att du snart uppnår ett delmål att få bort Everyday+ likaså. Glöm inte att fira framstegen, behöver inte vara saker som kostar pengar om man inte har möjlighet till det men ngt gott att äta och en må bra film kan göra succén. Fortsätt kämpa så kommer du se att du klarar detta.

Du är alltid välkommen att skriva av dig när du behöver. Jag tycker att du har gjort stora framsteg sen första dagen du skrev här. Bara att du sparat ihop till en buffert är fantastiskt. Och att du snart uppnår ett delmål att få bort Everyday+ likaså. Glöm inte att fira framstegen, behöver inte vara saker som kostar pengar om man inte har möjlighet till det men ngt gott att äta och en må bra film kan göra succén. Fortsätt kämpa så kommer du se att du klarar detta.
Tack fina du. Du är forumets mest givmilda och ödmjuka person och tack. Har sökt extra jobb idag hittat tre stycken som jag kan kombinera med mitt jobb på ett bra sätt sen får vi se om de vill ha mig. Stort tack Myra !!!

Tack Myra du har fått mig att orka kämpa vidare. Idag är det dock jobbigt. Har haft ett par dagar då jag mått dåligt igen. Men när jag läser dina inlägg orkar jag resa mig igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp