Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Fått ner min månadskostnad för alla lån från 23 000 till 17000 kr så det är ju positivt i sig mer än så kan jag inte göra. Och kan börja amortera mer på något av de stora lånen nästa år men jag ska klara detta har blivit inspirerad av vissa i forumet som klarat detta och det ger mig ork att fortsätta.
Du kämpar på bra ❤️ det är tungt många gånger men som du säger vi får kämpa på. O ja tyvärr är många dömande o oförstående så jag håller det för mig själv o mina närmsta. Ha en fin dag

Jättebra jobbat ju! Och jag tror inte att det blir problem att lösa lån utanför UC. Bara du tar med det i beräkningen och överblicken när du pratar med Nordea. Du har ett fint betyg nu och även om Fairlo kommer att påverka ditt betyg kommer det att bli en liten del av helheten. Dina lån minskar varje månad, dina ff minskar stadigt. Så med lite tur stannar betyget på under 1. Håller tummarna!

Du kämpar på bra ❤️ det är tungt många gånger men som du säger vi får kämpa på. O ja tyvärr är många dömande o oförstående så jag håller det för mig själv o mina närmsta. Ha en fin dag
Tack så mycket och ska klara detta. Tror vi i Sverige har mycket att lära av andra länder där man inte är lika dömande utan hjälper varandra på ett annat sätt. Vi är så otroligt självupptagna i detta land och har blivit ännu mer självupptagna efter pandemin man gnäller och klagar på allt. Men vi ser inte hur bra vi egentligen har det . Tack för dina fina och värmande ord.
Jag har ev möjlighet att få lite hjälp igen av min närstående som hjälpte mig tidigare i våras och inte är dömande. Men får se. Först ska jag träffa min bank och se vad jag kan göra och försöka få flyttat mina tjänstepensioner så jag själv kan ha koll på hur de går. Och sen är det ju en bonus om de också kan hjälpa mig att samla de lån jag har kvar med högst ränta så får vi se. Tack så mycket och det värmer.
Jag är van vid bakslag och att inte ta ut något i förskott och det är väl bra i dessa lägen.

Kan ju i alla fall spara en slant varje månad och det känns bra. Har lite olika sparande har ett sparande som bara är till oförutsett och som jag absolut kan ta av om det skulle bli kris. Ett långsiktigt sparande som är svårt att komma åt och som är på en femårsikt

Fått ner min månadskostnad för alla lån från 23 000 till 17000 kr så det är ju positivt i sig mer än så kan jag inte göra. Och kan börja amortera mer på något av de stora lånen nästa år men jag ska klara detta har blivit inspirerad av vissa i forumet som klarat detta och det ger mig ork att fortsätta.
Fr 23 k till 17 k är ju stort framsteg. STORT <3

Jättebra jobbat ju! Och jag tror inte att det blir problem att lösa lån utanför UC. Bara du tar med det i beräkningen och överblicken när du pratar med Nordea. Du har ett fint betyg nu och även om Fairlo kommer att påverka ditt betyg kommer det att bli en liten del av helheten. Dina lån minskar varje månad, dina ff minskar stadigt. Så med lite tur stannar betyget på under 1. Håller tummarna!
Tack så mycket och UC hinner inte uppdateras för april innan jag träffar banken så det är detta UC betyg jag kommer att ha när jag träffar banken dock har jag betalat av ett lån som inte hunnit uppdateras men fått mail om det som jag tänkte ta med och därav borde betyget vara ännu bättre. Sen blir en förfrågan 6 mån i morgon men det påverkar nog inte så mycket. Men har tagit med Farilo i beräkningen till Nordea och skrivit ner ränta på alla lånen och tusen tack och så får jag se vad de säger på banken. Gillar egentligen inte sådana här möten men jag får försöka få fram det på ett bra sätt. Stort tack för allt stöd ditt stöd har betytt mycket. Tack så mycket.

Tack för dina fina ord

Tack så mycket och UC hinner inte uppdateras för april innan jag träffar banken så det är detta UC betyg jag kommer att ha när jag träffar banken dock har jag betalat av ett lån som inte hunnit uppdateras men fått mail om det som jag tänkte ta med och därav borde betyget vara ännu bättre. Sen blir en förfrågan 6 mån i morgon men det påverkar nog inte så mycket. Men har tagit med Farilo i beräkningen till Nordea och skrivit ner ränta på alla lånen och tusen tack och så får jag se vad de säger på banken. Gillar egentligen inte sådana här möten men jag får försöka få fram det på ett bra sätt. Stort tack för allt stöd ditt stöd har betytt mycket. Tack så mycket.
När är mötet? Håller alla tummar <3

Tusen tack för allt peppande försöker komma framåt även om det vissa dagar känns jobbigt. Men stort tack för allt stöd det värmer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp