Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag kommer maxa mig själv innan jag släpper allting

Jag menar inte att låta arrogant eller vara respektlös mot någon i detta forum. Jag gillar bara att kolla alla möjligheter som finns för att kringgå saker på ett lagligt sätt. KFM spelar enligt vissa spelregler och jag tänker så länge man håller sig inom ramarna borde det vara okej även om det kanske är moraliskt fel i vissa fall.
Men oavsett vad så återstår mitt problem med mina telefonräkningar på 3400kr i månaden. Bör jag vara helt ärlig mot kfm och berätta situationen och fråga vad det bästa sättet är att få detta inkluderat i skuldsaneringen?
Här finns eg bara ett svar...Du ska vara ärlig under hela ansökningsprocessen! Dom kommer ju ändå undra varför du betalar så horribel summa i mobilabonnemang o vilja veta varför...

Jag menar inte att låta arrogant eller vara respektlös mot någon i detta forum. Jag gillar bara att kolla alla möjligheter som finns för att kringgå saker på ett lagligt sätt. KFM spelar enligt vissa spelregler och jag tänker så länge man håller sig inom ramarna borde det vara okej även om det kanske är moraliskt fel i vissa fall.
Men oavsett vad så återstår mitt problem med mina telefonräkningar på 3400kr i månaden. Bör jag vara helt ärlig mot kfm och berätta situationen och fråga vad det bästa sättet är att få detta inkluderat i skuldsaneringen?
Ok. Kör på.. räkna inte med skuldsanering

Får ju lite tvådelad information @annlo tycker att jag ska vara ärlig under hela ansökningsprocessen. Men det jag tolkar från dig @Lasseman, att är jag ärlig så kommer jag förmodligen inte få igenom skuldsaneringen?

Ok. Kör på.. räkna inte med skuldsanering

Säg inte det, eller han kanske inte ska räkna med det. Men.

Min gamla kollega som jag jobbade med tog ett jobb på ett telecombolag som sålde abonnemang och telefoner, han var spelmissbrukare.

Slutade med att han stal 150 telefoner och sålde dessa på Blocket och dylikt, arbetsgivaren polisanmälde (naturligtvis) och man nådde någon form utav förlikning. Skulden hamnase hos Kronofogden och domen blev villkorligt + samhällstjänst.

Nu är han inne på sitt andra år med skuldsanering trots en dom i bagaget för bedrägeri....Han hade förvisso andra skulder också men tycker ändå det är helt sjukt att han klarade skäligheten.

Säg inte det, eller han kanske inte ska räkna med det. Men.

Min gamla kollega som jag jobbade med tog ett jobb på ett telecombolag som sålde abonnemang och telefoner, han var spelmissbrukare.

Slutade med att han stal 150 telefoner och sålde dessa på Blocket och dylikt, arbetsgivaren polisanmälde (naturligtvis) och man nådde någon form utav förlikning. Skulden hamnase hos Kronofogden och domen blev villkorligt + samhällstjänst.

Nu är han inne på sitt andra år med skuldsanering trots en dom i bagaget för bedrägeri....Han hade förvisso andra skulder också men tycker ändå det är helt sjukt att han klarade skäligheten.
Låter som en utredning där inte allt kommit fram riktigt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp