Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har sökt 250.000 och fått erbjudande

Jag har idag sökt 250.000 med dåliga förutsättningar. Sökte Via Lendo 250.000 och har fått erbjudande av Avida på den summan (18% ränta men mycket bättre än som jag har det nu).
Har även fått förslag av Santander men då enbart på 49.000.

Förutsättningar: UC Score 15,3% 8 ff (senaste 3 mån sen), inkomst: 370.000:- och underskott 130.000:-.

Det står inget om kompletteringar på Avida, någon som har erfarenhet? Vill INTE ha komplettering då jag har stretchat på sanningen (har varit arbetslös i 3 mån, fick avgångsvederlag och börjar ett nytt jobb om 1 månad...).

Om jag väljer Advisa men de vill ha kompletteringar kan jag då ändra mig och ta Santanders erbjudande?

Du kan absolut välja Santander om Avida inte skulle gå igenom.

Vad hade du för övriga förutsättningar? Befintliga lån, etc.

Har 330.000 synligt på UC. Fick också erbjudande från Lendify på hela summan men där hade de krav på 3 senaste lönespec. Ska nog prova välja Avida och se om de begär någonting.

Vad sökte du för belopp? Avida borde vara lugnt.

250.000 sökte jag. Hoppas det!

Har du bara 250.000 i lån? Höj Avida till 400 annars. Avida är en av de banker som inte brukar kräva kompletteringar. Jag hade ringt Lendo och kollat vad du kan få som mest hos Avida. Det värsta som kan hända är att du "bara" får de 250.000 du sökte.

Har du bara 250.000 i lån? Höj Avida till 400 annars. Avida är en av de banker som inte brukar kräva kompletteringar. Jag hade ringt Lendo och kollat vad du kan få som mest hos Avida. Det värsta som kan hända är att du "bara" får de 250.000 du sökte.

jag har 330 nu synligt på UC och sökte 250! Tänkte nöja mig med dessa 250 tills min Uc är så bra att jag kan samla igen med bättre ränta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp