Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har förstörd mitt liv...

Hej,
Jag vet inte vart jag tar vägen länge.
För ca 7 år sedan var jag spelberoende och sambon tog lån 300k för att hjälpa mig. Jag har betalat av lånet han hadde och hamnade i beroende igen 3 år senare. Efter det så hjälpte han mig IGEN! Jag betalade även av den andra lånet för honom. Vi köpte hus, fick 2 barn, fin bil osv.
Och nu sitter jag igen med skuld... Har dock inte spelat nu, det har gått illa med egen företagande samt handlat en del på krediter som en idiot. Nu sitter jag med 1milj skuld och vet att så fort jag berättar kommer han lämna mig. Han har flera gånger oroat att jag ska i smyg ta lån igen, att det är hans största rädsla. Jag känner mig som en riktig rutten människa varje gång jag ska titta i hans ögon och håller på vänta med att berätta sanningen fast vet att det ska göras helst igår. Vet inte ens syftet med att skriva här, tänkte mest få ut det till folket jag inte känner och kanske få råd hur jag ska göra det på bästa sätter och psykiskt klara allt detta...

Senast ändrad:
Alldeles oavsett allt annat så kan det vara bra kontakta terapeut/psykolog, om du inte redan har gjort det. Det kommer hjälpa oavsett hur allt går runtomkring.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp