Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Ja och idioten inkom aldrig med underlag för sin påstådda skuld till tinget när de bad om vilken skuld och summa, svarade ej under utsatt tid på de 3v han fick att inkomma. Så nu kan du ju räkna ut vad som kommer hända när tinget skickar tillbaka till KFM. Antligen kommer han tillbaks i samma tid nästa gång igen.

Fortfarande ingen överklagan. Imorgon är det dag 5 sedan laga kraft och 21 dagar...

Hade det inkommit ett överklagande på mailen hade det varit hanterat nu för dom är strax klara med måndagens skörd.

Det som KAN vara kvar är att någon skickade per post i fredags, då finns det väl en riks att det brevet nådde KFM först igår eller idag...

Men imorgon är det "officiellt" laga kraft enligt KFM. Sker detta under natten eller under dagen eller hur funkar det?

Fortfarande ingen överklagan. Imorgon är det dag 5 sedan laga kraft och 21 dagar...

Hade det inkommit ett överklagande på mailen hade det varit hanterat nu för dom är strax klara med måndagens skörd.

Det som KAN vara kvar är att någon skickade per post i fredags, då finns det väl en riks att det brevet nådde KFM först igår eller idag...

Men imorgon är det "officiellt" laga kraft enligt KFM. Sker detta under natten eller under dagen eller hur funkar det?
Har dem skickat i fredags räknas det inte :)

Brevet ska ha varit dem tillhanda senast i fredags om dem skickat via ordiniarie postgång.
alternativ 2 är ju om dem lämnat själv på KFM's postlåda.

Har dem skickat i fredags räknas det inte :)

Tack för upplysningen. Om posten skulle varit KFM tillhanda i fredags och det är torsdag imorgon & jag inte hört något så är det nästan som så att man så smått ska lägga in den där skumpan på kylning?

Tack för upplysningen. Om posten skulle varit KFM tillhanda i fredags och det är torsdag imorgon & jag inte hört något så är det nästan som så att man så smått ska lägga in den där skumpan på kylning?
Som regel har man alltid en flaska bubbel kallt ;)

Lägg på kylning :tummen:

Vi får se hur många timmars sömn det blir inatt.

Känns ungefär som att ha suttit inne i 15 år och sen imorgon har man sin första permission (skuldsanering avslutad = frigivning).

Vad ska man göra med all tiden som blir över? Hur beter man sig? Borstar man tänderna som vanligt? Är man samma människa :D ?

En fråga till expertisen.

Ponera att jag har en skuld till Lånforum bank.

Jag fick skuldsanering i januari. I mars har jag lånforum bank som jag har på Autogiro dragit 40.000 för ett par månader.

Har Lånforum Bank en skyldighet att betala tillbaka dessa pengarna? Vad säger juridiken?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp