- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Vilket svin!Hans överklagan kom 23min innan tiden passerades genom mail. Och saldot var nollat minst 3v innan det.
Vilket svin!Hans överklagan kom 23min innan tiden passerades genom mail. Och saldot var nollat minst 3v innan det.
Ja och idioten inkom aldrig med underlag för sin påstådda skuld till tinget när de bad om vilken skuld och summa, svarade ej under utsatt tid på de 3v han fick att inkomma. Så nu kan du ju räkna ut vad som kommer hända när tinget skickar tillbaka till KFM. Antligen kommer han tillbaks i samma tid nästa gång igen.Vilket svin!
Har dem skickat i fredags räknas det inteFortfarande ingen överklagan. Imorgon är det dag 5 sedan laga kraft och 21 dagar...
Hade det inkommit ett överklagande på mailen hade det varit hanterat nu för dom är strax klara med måndagens skörd.
Det som KAN vara kvar är att någon skickade per post i fredags, då finns det väl en riks att det brevet nådde KFM först igår eller idag...
Men imorgon är det "officiellt" laga kraft enligt KFM. Sker detta under natten eller under dagen eller hur funkar det?
Har dem skickat i fredags räknas det inte![]()
Som regel har man alltid en flaska bubbel kalltTack för upplysningen. Om posten skulle varit KFM tillhanda i fredags och det är torsdag imorgon & jag inte hört något så är det nästan som så att man så smått ska lägga in den där skumpan på kylning?

Som regel har man alltid en flaska bubbel kallt![]()
Lägg på kylningTack för upplysningen. Om posten skulle varit KFM tillhanda i fredags och det är torsdag imorgon & jag inte hört något så är det nästan som så att man så smått ska lägga in den där skumpan på kylning?
?