Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Sen är ju ofta många ärenden ganska basic, om man lägger manken till hinner 1 person utan problem att svara på 20-30 mail i timmen.

Sen är ju ofta många ärenden ganska basic, om man lägger manken till hinner 1 person utan problem att svara på 20-30 mail i timmen.

Möjligen de som ks hanterar. Det ska dokumenteras och fixas med mail dom går till verkställighetssektionerna. Med lite tur kanske det tar 3 minuter. Vissa saker kan ta timmar innan man är klar

Senast ändrad:

Nepp!

Däremot så överklagade ju dåren förra gången 5 minuter i midnatt sista dagen. Lite osäker vilken dag KFM hanterade idag. Misstänker att det var typ onsdag/torsdag.

Det som känns skönt dock är att ingen kan överklaga nu åtminstone så dag 21 är ju passerat men varit helg

Ska bli intressant å se om nån av mina övriga borgenärer reagerar på att ARS lyckades få sitt belopp på min skuld höjt från ca 200000 till 2,5 miljoner för att kfm tyckte han lämnat rätt uppgifter. 5 december va sista dagen för dom att inkomma med synpunkter....inte hört nåt mer efter det. Dom får ju betydligt mycket mindre pga detta.

Ska bli intressant å se om nån av mina övriga borgenärer reagerar på att ARS lyckades få sitt belopp på min skuld höjt från ca 200000 till 2,5 miljoner för att kfm tyckte han lämnat rätt uppgifter. 5 december va sista dagen för dom att inkomma med synpunkter....inte hört nåt mer efter det. Dom får ju betydligt mycket mindre pga detta.
Och kapitalskulden var typ 1000 kr?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp