Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Nu trillade mitt besked om skuldsanering in. Har fått ett JA till inledande . Är så otroligt glad men kommer att vara så sjukt nervös i månader fram till slutgiltigt beslut. Vet någon hur det blir om man har CSN skulder . Ska de betalas in som vanligt eller hur gör man med sina avbetalningar?

Nu trillade mitt besked om skuldsanering in. Har fått ett JA till inledande . Är så otroligt glad men kommer att vara så sjukt nervös i månader fram till slutgiltigt beslut. Vet någon hur det blir om man har CSN skulder . Ska de betalas in som vanligt eller hur gör man med sina avbetalningar?
Grattis nu är du en bra bit på väg
Ja denna väntetid är hemsk man går ju på nålar hemma.

Grattis = )

Ja väntan är inte rolig...Fick mitt inledande i början av Juni och har fortfarande inte fått det helt klart :p

Fick inledande i april och laga kraft i okt.

sen är ARS på tapeten och håller igång igen.
så nu kan en sanering med han igång kan allt ts ifrån 1-5 år om det vill säg tydligen.

Fick inledande i april och laga kraft i okt.

sen är ARS på tapeten och håller igång igen.
så nu kan en sanering med han igång kan allt ts ifrån 1-5 år om det vill säg tydligen.
Det är helt sjukt att de får gå till så där . Hoppas verkligen du får grönt ljus för skuldsaneringen snabbare än så .

Allt som du inte betalat ingår i din skuldsanering.
Det andra pausas alt avsätts en summa för att du ska fortsätta betala på den under din sanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp