Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Jag skulle betalat 16.200 på min skuldsanering - betalade 16.175.

Då ** har överklagat och jag haft 4 (!) olika belopp sedan inledande så har det varit katastrofalt svårt att hålla koll på alla olika belopp som varierat nästan varenda månad sedan februari. Nu i november är det ett femte (!) olika belopp....

Men med det sagt. Jag fick påminnelse idag på 25 kronor....
Kan detta ses som ett problem inför mitt beslut att jag i inledandeperioden inte har skott mina inbetalningar?

La givetvis in det idag och till mitt försvar ska sägas att jag ringde KFM och fick det här (felaktiga) beloppet...
Du behöver inte oroa dig. Så länge du är i fas när beslutet tas är det lugnt.

Då ** har överklagat och jag haft 4 (!) olika belopp sedan inledande så har det varit katastrofalt svårt att hålla koll på alla olika belopp som varierat nästan varenda månad sedan februari. Nu i november är det ett femte (!) olika belopp....

Kan detta ses som ett problem inför mitt beslut att jag i inledandeperioden inte har skott mina inbetalningar?

La givetvis in det idag och till mitt försvar ska sägas att jag ringde KFM och fick det här (felaktiga) beloppet...
Nej, jag gjorde ett misstag efter en omprövning och trodde att betalningsutrymmet var det nya beloppet men jag skulle betala samma belopp som innan och hade betalat in 50 kr för lite. Det löste sig på samma sätt som för dig.

Helt sjukt...efter att våran kända person lyckats få kfm att ändra beloppet på min skuld så kommer mina borgenärer få tillbaka 17% mot tidigare 34%. Min handläggare hade verkligen kollat om det fanns nåt att göra för att ändra beslutet nån på kfm tagit på att godkänna hans begäran om ändring....vilket det tyvärr inte fanns nåt att göra åt då nån redan fattat ett beslut om det. Man kan ju undra om han har medhjälpare lite överallt då han får igenom så mycket...min handläggare att aldrig godkänt nåt sånt sa hon.
Nu måste hon skicka ett meddelande till samtliga borgenärer om ändringarna å sen är det väntan ytterligare 2 veckor å säkert ytterligare lite tid innan beslut kan fattas.

Vilket skit. Nu kan ju likaväl de hederliga sätta sig på tvären.

Helt otroligt. Idioten inkom aldrig med kompletterande uppgifter om sin påhittade skuld. Så nu blev det 3 nya veckor att vänta till laga kraft. Och han lär väl antagligen höra av sig igen 23:58.

Vilket skit. Nu kan ju likaväl de hederliga sätta sig på tvären.
Ja....å på sätt å vis kan jag förstå om dom gör det....gå från att få 34% till ca 17% är otroligt stor skillnad.
Som tur var ska det inte gå ut nån påminnelse efter dessa 2 veckor borgenärerna har på sig att inkomma med synpunkter. Så dom har till 5 december på sig sen kan kfm tagit beslut.

Helt otroligt. Idioten inkom aldrig med kompletterande uppgifter om sin påhittade skuld. Så nu blev det 3 nya veckor att vänta till laga kraft. Och han lär väl antagligen höra av sig igen 23:58.

I vilket skede var du? Hade du fått beslut eller var detta efter betalplanen?

Jag har också samma problem med honom....

helt sjukt att detta kan fortsätta.

Betalade du fel belopp under inledande eller efter att du fick betalplan? Har nämligen själv flera olika belopp att betala under inledande men fick i dagarna betalplan där det stod ett fast belopp.

Betalade du fel belopp under inledande eller efter att du fick betalplan? Har nämligen själv flera olika belopp att betala under inledande men fick i dagarna betalplan där det stod ett fast belopp.

Betalade 25 spänn för lite efter inledande men innan beslut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp