Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Förstår dig helt Terry. Jag forskar som fan hur man ska få han ur balans. Extremt många gruppmail till olika personer.

Men det lär ju åka tillbaka. Då får ju han anmäla sin ”skuld” dit annars lär ju inte KFM heller veta vad summan och andra grejer är för fortsättning. De har ju bara en märklig överklagan utan något som helst med summor Etc etc.
Hur tänkte idioten där. Skickar endast när skiten skulle uppstått men inget annat.
f

Ja alltså nu när Tingsrätten återförvisat ärendet till KFM så ska han ju kryssa i att han är delgiven betalplanen - det skiter han i också.

Man blir inte av med honom. Jag är så förbannad på honom att du inte kan ana. Det är ett riktigt as...

Lyssna igenom rättegången igår på jobbet. HELT SJUK!!

Som han svarar på alla frågor är helt otroligt.

Idag&igår anmälde vi till 10 olika journalister& Ekobrottsmyndigheten. Allt måste ut i luften igen. Skicka till&med till justitiedepartementet. :D
Väldigt tacksam för detta. Är själv inte drabbad av han men lider med folket som berättar om han här. Läst att ni lyssnat på rättegångar osv med han. Har han blivit friad från allt tidigare?

Väldigt tacksam för detta. Är själv inte drabbad av han men lider med folket som berättar om han här. Läst att ni lyssnat på rättegångar osv med han. Har han blivit friad från allt tidigare?

försöker att göra livet surt för han på olika sett genom att få ut han i luften igen. Om någon börjar skriva igen så en bonus. Skickat mail idag till bostadsrätten han bor i om att det förekommer illegal verksamhet i bostaden.

Bara denna Månaden har mrKoll lämnat ut uppgifterna om han 16 gånger.så människor söker han.

Även hans morsa är ju delaktig...
Och mormor och morfar... Visserligen mer indirekt, men dem tar ut "lön" som dem aldrig får också kan han plocka skattefritt läste jag.
Jävla upplägg...

sökte skuldsanering okt. 23. fick beviljad skuldsanering juni 24. sista dagen överklagade han innan laga kraft. Ärendet skickat till tingsrätt, ej hört något sen dess, varken från kronofogden eller tingsrätt. Tacksam för de som orkar kämpa i detta. Det gör inte jag. Är så otroligt tungt att ej veta hur det blir

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp