Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Och det ska vara 21 eller?

Det stämmer.

Klarar jag måndagen så kommer tisdagen vara svettigaste dagen kvar. Onsdagen och torsdagen känns det som att det ska jävla i det mycket till om allt skiter sig på :D

Det stämmer.

Klarar jag måndagen så kommer tisdagen vara svettigaste dagen kvar. Onsdagen och torsdagen känns det som att det ska jävla i det mycket till om allt skiter sig på :D
Det kommer gå bra hoppas jag ☺️ håller alla tummarna! Snart i mål och början på nytt

Det stämmer.

Har en känsla att det blir en sömnlös natt för dig (söndag till måndag).Hoppas verkligen det går bra och håller tummarna också.

Har en känsla att det blir en sömnlös natt för dig (söndag till måndag).Hoppas verkligen det går bra och håller tummarna också.
Haha!
Kanske!

Men tror att måndag-tisdag blir aningen värre :D Klarar man tisdagen också är jag nog i mål.

Lånar tråden; Vad händer efter att alla borgenärer (ska) ha inkommit med uppgifter efter inledande beslut? Nästa vecka passeras det datumet. Men vad händer sen?

Fogden går igenom om allt stämmer från ansökan och utreder ekonomin. Sen får du ett förslag på betalplan om de anser att de ska gå vidare. Då skickas planen till alla borgenärer och de får yttra sig om planen.
slutligen bestämmer fogden om ett beslut och borgenärer får 3v på sig att överklaga om de känner för det. Annars vinner laga kraft och din sanering är vunnen.

Fogden går igenom om allt stämmer från ansökan och utreder ekonomin. Sen får du ett förslag på betalplan om de anser att de ska gå vidare. Då skickas planen till alla borgenärer och de får yttra sig om planen.
slutligen bestämmer fogden om ett beslut och borgenärer får 3v på sig att överklaga om de känner för det. Annars vinner laga kraft och din sanering är vunnen.
Någon betalplan behöver det inte bli.

Tack för svar! Men de kommande 3v - under överklagandeperioden eller vad man ska säga, då kan inga nya skulder inkomma? Eller kan det tillkomma skulder även under de tre veckorna?

Om jag fick skuldsanering (beslut) den 24:e juni - är det dag 21 idag eller imorgon?

Räknas första dagen för beslut som dag 0 eller dag 1 är min fråga helt enkelt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp