Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Är det någon som strular med att komma in med fordran kan det ta en stund.
Det som tar lång tid sen är att delge alla borgenärer förslag om skuldsanering.

Fått flera nu till oss som vi ska ta med och försöka delge privatpersoner som inte skickat in kvitton. Är inte så prioriterat för oss

Är det någon som strular med att komma in med fordran kan det ta en stund.
Det som tar lång tid sen är att delge alla borgenärer förslag om skuldsanering.

Fått flera nu till oss som vi ska ta med och försöka delge privatpersoner som inte skickat in kvitton. Är inte så prioriterat för oss

Har man hur långt tålamod som helst med dom eller när sätter KFM ner foten och bara går vidare?

Har man hur långt tålamod som helst med dom eller när sätter KFM ner foten och bara går vidare?
Det är lagkrav på delgivning, inget man bara kan gå vidare ifrån.

Det är lagkrav på delgivning, inget man bara kan gå vidare ifrån.

Fast det vi skriver om nu rör inte delgivningsprocessen och inte heller det Lasseman svarar på.

I processen ifrån inledande - till att dom ska inkomma med sina skulder är det ingen som ska delges.

Fast det vi skriver om nu rör inte delgivningsprocessen och inte heller det Lasseman svarar på.

I processen ifrån inledande - till att dom ska inkomma med sina skulder är det ingen som ska delges.
Det låter jag vara osagt, det finns dessutom andra sätt att delge än att någon ska sätta en kråka på en handling.

Så är det säkert, men delgivningen är aktuell först när betalplanen ska skickas ut till borgenärerna. I detta skede där jag befinner mig nu är det ingen som delges.

Alltså kvarstår min fråga, hur länge har KFM tålamod i den processen där jag är nu? Alltså ifrån inledande fram till betalplan, 6-7 veckor?

Jag har passerat 6 månader för någon dag sedan så min betalplan bör komma under april antar jag. Sen börjar ju den riktiga väntan för sen ska alla delges detta.

Jag har passerat 6 månader för någon dag sedan så min betalplan bör komma under april antar jag. Sen börjar ju den riktiga väntan för sen ska alla delges detta.
Förstår din frustration, otroligt jobbig väntan men håller tummarna att allt går vägen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp