Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Jag fick precis på Kivra 400 kronor en patientavgift som är relativt ny, kanske 3 månader gammal.

Hade glömt den helt.

Kan detta bli problem nu när jag fick inledande för tre veckor sedan? Räknas detta som ny skuldsättning eller dylikt?
Den ingår, har uppstått innan inledande. Meddela kfm

Jag fick ju problem med Gallblåsan där i januari så jag fick operera bort den.
Men i den vevan sprang jag mer eller mindre dagligen till akuten eftersom att jag hade så ont vissa kvällar.
Det medförde i att jag hade säkert 9-10 olika avgifter för man får betala 200 kronor (tror jag) för varje specifikt besök och utav dessa 9-10 så har jag nog missat 1 eller 2 stycken.

Jag kommer ringa handläggaren imorgon direkt och påtala detta.

Jag fick ju problem med Gallblåsan där i januari så jag fick operera bort den.
Men i den vevan sprang jag mer eller mindre dagligen till akuten eftersom att jag hade så ont vissa kvällar.
Det medförde i att jag hade säkert 9-10 olika avgifter för man får betala 200 kronor (tror jag) för varje specifikt besök och utav dessa 9-10 så har jag nog missat 1 eller 2 stycken.

Jag kommer ringa handläggaren imorgon direkt och påtala detta.
Här betalar vi 300 kr per besök. Kolla så du inte har kommit upp i högkostnadsskydd.

Slutet på den här veckan har det gått exakt en månad sedan jag fick inledande & sex månader sedan min ansökan registrerades hos KFM!

När kan jag väntas på betalplanen? Har 17-18 borgenärer. Merparten hade skickat in när jag pratade med handläggaren för någon vecka sedan angående läkarfakturan.

Borde väl få betalplan någon gång i början på april va? Fick inledande i typ mitten på februari.

När kan jag väntas på betalplanen? Har 17-18 borgenärer. Merparten hade skickat in när jag pratade med handläggaren för någon vecka sedan angående läkarfakturan.

Borde väl få betalplan någon gång i början på april va? Fick inledande i typ mitten på februari.
För mig tog de 6 mån innan betalplan, lång väntan ….
Sen hade jag rätt många borgenärer ‍

För mig tog de 6 mån innan betalplan, lång väntan ….
Sen hade jag rätt många borgenärer ‍

6 månader ifrån inledande till betalplan eller ifrån din ansökan till betalplan?

Jag passerade 6 månader ifrån dom mottog min ansökan här om dagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp