- Meddelanden
- 38
- Mottagna reaktioner
- 30
- Poäng
- 127
1300 krVad brukar folk få för buffert om man är nyfiken
1300 krVad brukar folk få för buffert om man är nyfiken
Fast det är inte buffertpengen. Den är utöver det som ska täcka det du räknar upp.Till mat busskort o annat. Min man fick 12000 över . Halva hyran är 6000. Han får 6000 över
Hej! Nu förstår jag inte!? Vad menar ni med buffert? Får man inte bara normalbeloppet 9445 och förbehållsbeloppet ? Räcker ju bara till det nödvändiga o knappt det när elen är så dyr! Bor i lägenhet så får inget extra för elen , vad jag förstår. Värmen ingår ju i hyran!Till mat busskort o annat. Min man fick 12000 över . Halva hyran är 6000. Han får 6000 över
När du har sanering får du även en mindre summa i buffert. Brukar ligga på mellan 500-1000 kr. Den är för att täcka om du skulle bli sjuk tex el tandläkarkostn.Hej! Nu förstår jag inte!? Vad menar ni med buffert? Får man inte bara normalbeloppet 9445 och förbehållsbeloppet ? Räcker ju bara till det nödvändiga o knappt det när elen är så dyr! Bor i lägenhet så får inget extra för elen , vad jag förstår. Värmen ingår ju i hyran!
Ok, men trodde den va inräknad i normalbeloppet!När du har sanering får du även en mindre summa i buffert. Brukar ligga på mellan 500-1000 kr. Den är för att täcka om du skulle bli sjuk tex el tandläkarkostn.
Om du har sanering så kolla beloppen som är uträknade.Ok, men trodde den va inräknad i normalbeloppet!
Ok, bara sökt än!Om du har sanering så kolla beloppen som är uträknade.