Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Har du bara 30 000 kr i skulder eller missuppfattar jag dig?
27800 om man ska vara exakt. Får ner det till ungefär 20 000 nu efter jag får min lön. Men det känns ändå som en uppförsbacke att försöka betala av det. Känner mig ganska uppgiven.

27800 om man ska vara exakt. Får ner det till ungefär 20 000 nu efter jag får min lön. Men det känns ändå som en uppförsbacke att försöka betala av det. Känner mig ganska uppgiven.
Såg att du skrev om skuldsanering. Det är inget alternativ för dej. Du har väldigt lite lån. Men bra att du satt stopp innan det drar i väg och blir flera hundra tusen.
Hur ser din UC ut? Score? Antal ff? Med så liten skuld kan det finnas stor möjlighet för dej att få ett lån på 25000-30000 kr till bättre ränta o lägre månadskostnad så du kan lösa bort de dyra sms-lånen.

Ska inte Mina sidor på KF förändras när man har fått beviljad skuldsanering? Typ att antalet skulder försvinner och det framgår att man har pågående?
När det vunnit laga kraft så nollas saldot :) tre veckor efter beslutet så vinner det laga kraft ! Sedan ytterligare en vecka tills det nollas :)

Såg att du skrev om skuldsanering. Det är inget alternativ för dej. Du har väldigt lite lån. Men bra att du satt stopp innan det drar i väg och blir flera hundra tusen.
Hur ser din UC ut? Score? Antal ff? Med så liten skuld kan det finnas stor möjlighet för dej att få ett lån på 25000-30000 kr till bättre ränta o lägre månadskostnad så du kan lösa bort de dyra sms-lånen.
Försökte hitta min uc-score och liknande. Men gick bet. Vad innebär ff? Jag brukar få analysen att jag har hög kreditvärdighet och jag har inga ärenden hos KF eller betalningsanmärkningar i nuläget. Men det är vad jag bävar inför att det kan landa i snart, om jag inte fixar min situation. Jag har 3 olika lån just nu med ungefär 10% ränta. Ett på 16k, ett på 5k och ett annat på cirka 4 och ett halvt. Det vore mer rimligt att betala av dom allihopa och ta ett nytt större lån med lägre ränta?

Försökte hitta min uc-score och liknande. Men gick bet. Vad innebär ff? Jag brukar få analysen att jag har hög kreditvärdighet och jag har inga ärenden hos KF eller betalningsanmärkningar i nuläget. Men det är vad jag bävar inför att det kan landa i snart, om jag inte fixar min situation. Jag har 3 olika lån just nu med ungefär 10% ränta. Ett på 16k, ett på 5k och ett annat på cirka 4 och ett halvt. Det vore mer rimligt att betala av dom allihopa och ta ett nytt större lån med lägre ränta?
Skuldsanering är knappast ett alternativ med så små skulder.
Betala av de två smålånen nu i slutet av januari och betala det på 16k under två månader. Lev på nudlar så är lånen borta om tre månader.

Vad kan det bero på tror ni att jag ej fått betalplan elller hört nåt sedan inledande för 14 veckor sedan??

Betala av det lån som är minst först. Sedan lägger du det du brukade lägga på det minsta, på det näst minsta

Skulder på under 30, betalas av väldigt fort.

Som nån annan skrev, betala de två små lånen nu i januari. Det större lånet betalar du lätt bort på några månader. Lev snålt under några månader o du är skuldfri.

Vad brukar folk få för buffert om man är nyfiken

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp