Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

blir tokig varje dag kiva brev med borgenärer som hävdar skulder från 2019 .... Har ju redan fått betalplan och inledande.. Är det för att dem glömt rapportera när jag var i POIT och vaknar först nu när dem fått betalplanen skickad ?
Om de har fått en betalplan så är de ju med på den.

Förstår inte, de är med på din betalplan så då är ju saken klar och de kan inte begära in skulder som redan är med.
Är det bara skulder som är med på betalplan som är med ,,,, vad händer om.man missar någon men den är gammal... om man har väldigt många hålla reda på osv

Är det bara skulder som är med på betalplan som är med ,,,, vad händer om.man missar någon men den är gammal... om man har väldigt många hålla reda på osv
Ja bara de som är med på betalplanen får ta del av saneringen men det gäller även de som inte är med om skulden uppstått innan inledande men de blir utan pengar.
Alla bolag bevakar POIT så det är upp till dom att inkomma med dina skulder

Förstår inte, de är med på din betalplan så då är ju saken klar och de kan inte begära in skulder som redan är med.
Precis därför jag inte förstår varför dem fortsätter att skicka fakturor från 2019.. Släppte allt o hade löneutmätning 4 år hörde inte ett knyst från dem men sen betalplan skickades dimper det ner gamla fakturor som ingår i saneringen

Precis därför jag inte förstår varför dem fortsätter att skicka fakturor från 2019.. Släppte allt o hade löneutmätning 4 år hörde inte ett knyst från dem men sen betalplan skickades dimper det ner gamla fakturor som ingår i saneringen
Mycket märkligt och du är säker på att de skulderna är med på betalplanen så att du inte har fler hos samma bolag ?

Ja bara de som är med på betalplanen får ta del av saneringen men det gäller även de som inte är med om skulden uppstått innan inledande men de blir utan pengar.
Alla bolag bevakar POIT så det är upp till dom att inkomma med dina skulder
jag har extremt många lån listan är många sidor ... Säker på att det är flera jag missat jag tappade räkningen när jag började närma mig 2 mille

jag har extremt många lån listan är många sidor ... Säker på att det är flera jag missat jag tappade räkningen när jag började närma mig 2 mille
Det är bara att hänvisa till att du har inledande skuldsanering om de tjorvar.

Det är bara att hänvisa till att du har inledande skuldsanering om de tjorvar.
Jag precis har ignorerat det, fick ju direktiv att inte betala på annat än betalplan el hyra osv tar upp det med KFM när beslutet är klart om dem inte ger sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp