Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Men du vad beror det på att det dröjer så länge för KFM att skicka inkomstpapper och dylikt till mig?
Fick mitt inkomstpapper via Kivra idag. Ska vara KFM tillhanda senast 31/1 så då blir det väl start av löneutmätning i Februari skulle jag tro. Har du fått pappret?

Fick mitt inkomstpapper via Kivra idag. Ska vara KFM tillhanda senast 31/1 så då blir det väl start av löneutmätning i Februari skulle jag tro. Har du fått pappret?

Ingenting än så det lär väl komma när som helst.
Däremot ser jag inte att det kommer finnas något att göra utmätning ifrån, eller jag är ganska säker på att det inte kommer finnas så det är egentligen formellt.

Varför ska du ha det pappret om du förhoppningsvis får inledande skuldsanering?

Visst är det väl datumet som beslutet tas om skuldsanering som gäller och inte datumet som det hamnar poit?

När man får betalningsplanen av kfm.innebär det att skuldsaneringen är beviljad från deras sida typ ? Och endast dem man har lånen hos kvar som skabgodkänna eller

När man får betalningsplanen av kfm.innebär det att skuldsaneringen är beviljad från deras sida typ ? Och endast dem man har lånen hos kvar som skabgodkänna eller
Det kan tillkomma saker såklart men kfm har ansett att du är insolvent och skälig en skuldsanering så deras utredning är klar.

blir tokig varje dag kiva brev med borgenärer som hävdar skulder från 2019 .... Har ju redan fått betalplan och inledande.. Är det för att dem glömt rapportera när jag var i POIT och vaknar först nu när dem fått betalplanen skickad ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp