En sak som jag verkligen inte förstår med hela den här skuldsaneringsprocessen.
Jag har ju inte angivit någonstans i min ansökan när skulderna är tagna och handläggaren frågade inte ens om skulderna är 2 dagar eller 20 år.
Hade jag haft skulder hos Kronofogden så hade jag förstått att frågan inte behöver ställas men nu framgår det inte hos kronofogden, det framgår inte i min ansökan och handläggaren frågade inte jättekonstigt.
Fått samtal @Terry_ ?En sak som jag verkligen inte förstår med hela den här skuldsaneringsprocessen.
Jag har ju inte angivit någonstans i min ansökan när skulderna är tagna och handläggaren frågade inte ens om skulderna är 2 dagar eller 20 år.
Hade jag haft skulder hos Kronofogden så hade jag förstått att frågan inte behöver ställas men nu framgår det inte hos kronofogden, det framgår inte i min ansökan och handläggaren frågade inte jättekonstigt.

Om dem kommer fram till att du uppfyller kraven i ett första skede kommer dem inleda. Efter att dem publicerat ditt namn POIT kommer dina borgenärer att inkomma med eventuellt skuldunderlag KFM utreder. Jag behövde inte heller redovisa när skulderna uppkom bara vilka skulder jag trodde att jag hadeEn sak som jag verkligen inte förstår med hela den här skuldsaneringsprocessen.
Hoppas du får samtalet i nästa vecka, ringer dem imorgon så boka om tiden till Måndag mitt bästa råd
Har redan pratat med dom !
Men av nyfikenhet- Varför då?
Fredag den 13..Har redan pratat med dom !
Men av nyfikenhet- Varför då?
Tar det lite extra tid med beslutet på kivra så tror jag det är positivtJaha!!
Snygg spaning!
mitt kom dagen efter med inledande ! Första gången jag fick avslag så kom det inom 2 timmar !